Kammarbjarne Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Er dette mulig å oppdrive? har søkt verden runt men finner ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 kom ikke noen m30 med svart toppdeksel orginal som jeg veit hvertfall.. alpina sitt var mørke grått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Det er bare å lakke det Om du har sett noen sorte så er dem lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kammarbjarne Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Åja, trodde det fantes jeg, ja da får jeg bare lakke, hvis jeg gidder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 I he jo opp til flere toppdeksel liggende. Kan jo lakke det, evt ha på pulverlakk hos bergmo/astero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kammarbjarne Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Ja måtte bli pulver lakk da, må liksom se litt ordentlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Blir veldig fint om du får det glassblåst. så bruker du en heftegrunning og sort matt lakk på sparayboks. og når lakken er herdet tar du en klosse med smergelpapir på så pusser du vekk lakken på stripene og bmw logoen som er på dekslet.. er bare toppen på dem som blir slipet og det ser kjempeflott ut:) Se på tråden til han her:) viewtopic.php?f=6&t=23501 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå