bmw530i Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hei velger da å selge min Bmw 520 E34 da jeg har insett det blir mer jobb en jeg trodde å tilpasse M50 maskinen. bilen er orginalt en M20, så girkasse å understell untatt bremser er M20. resten er M50 ^^, motoren kan gå billig ved hurtig avgjørelse legger ut noen bilder av den karosseriet er 98% rustrfi alt er på bilen, skal få tatt flere bilder. til og med intriøret er intakt, ikke et eneste sete er slitt eller hullete bilen er helt komplett å jeg selger hel eller i deler. budd motas med et smil kjør på med forespørsler folkens ^^ her er det braa deler å hente.
Julian Sommer Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Hei! Skulle hatt bakre del av eksos (med rør fra bakre potte og opphengs-gummien), luftmengdemåler og lambdasonde, samt bakerste girkasse-travers med foringer og hardy-skive med skruer/muttere, evt komplett mellomaksling. Har sett lmm til 400,-, lambda til 100,- og komplett mellomaksling til 400,- rundt om kring, så bud i første omgang blir 1000,- med komplett mellomaksling. SVAR PÅ PM Mvh Julian Sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå