Gå til innhold

Mitt E36 Compact sleeper prosjekt *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

de meterne du har kjøpt til ladetrykket.. har du prøvd disse før?

jeg monterte slike i en kundebil på jobben for litt siden.. og fy faen for ett BRÅK!.. når du skrur på tenninga piiiiiiper di i sikkert 3-4 sek.. HØYT.. så ville ikke anbefale de.. fare for å bli skada... heeh men di er sikkert nøyaktige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei!

De målerne er ikke presise og av veldig dårlig kvalitet. Fint om du bryr deg fint lite om hvor mye bilen lader, men langt ifra gode målere om ladedrykket ditt skal måles presist.

Hadde slikt i min Yaris turbo. Kastet dem ut samme dagen og kjøpte meg målere fra Blitz istedet. Sier seg selv at en måler for nesten 3000 kr er bedre enn denne. ;)

Lykke til videre med prosjektet og gleder meg til å se denne ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du ikke det satt diffbrems på bilen a!! :P haha..dreiv å tok fra hverandre bakstillinga og sku bare tørne litt på flensene på diffen etter jeg hadde tatt den av, men dem gikk jo samme vei og var klin umulig å få snurra dem motsatt av hverandre. Regna jo seff med at her vare en som hadde gått amokk med sveiseapparatet, så tok av for å se. Å jaggu! Der satt det diffbrems gitt :lol: Tight som faen, fantes ikke slark. Denne skal shines og selges! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du ikke det satt diffbrems på bilen a!! :P haha..dreiv å tok fra hverandre bakstillinga og sku bare tørne litt på flensene på diffen etter jeg hadde tatt den av, men dem gikk jo samme vei og var klin umulig å få snurra dem motsatt av hverandre. Regna jo seff med at her vare en som hadde gått amokk med sveiseapparatet, så tok av for å se. Å jaggu! Der satt det diffbrems gitt :lol: Tight som faen, fantes ikke slark. Denne skal shines og selges! :D

Passer e30?;)

pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt i gang med å slipe rein bilen under og har pussa og lakkert opp mye understellsdeler i dag :) Skal få tatt noen bilder i morgen. Bilen er overaskende bra for rust, så slipper ganske billig unna. Ellers driver jeg også å jobber med noen aluforinger til "thorbis" og porting av gass-spjeldet på M3'n til "helgeb" så har nok å henge finga i om dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette prosjektet har gått meg hus forbi :P

Ser ut som et skikkelig trivelig prosjekt dette!!

Kompressor er tøft, det får man si!

kule planer for bilen ellers også.

Vet du hvor mye hk du får på 10 psi?

Tror du det hadde gått å lade 10 psi på en uåpnet m50b25 motor som jo har jern blokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...