Gjest atlis Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 kan gi deg 5000 kroner for bilen, kan du ta bilder av høyre kanal. både under bilen og fra siden og døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Husker i fjor sommer da en som het Anders fra skien hadde denne bilen. Vetta faen hva han gjorde jeg. Men den kanalen så ut som en fi##e vertfall. Derfor det høye budet og bildespørsmåla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Husker i fjor sommer da en som het Anders fra skien hadde denne bilen. Vetta faen hva han gjorde jeg. Men den kanalen så ut som en fi##e vertfall. Derfor det høye budet og bildespørsmåla Og du er sikker på at det er denna bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 110%, jeg lakkerte blant annet de lyktene der når jeg var sneip. Og solgte de til en som heter Kim Gjøran som kjøpte bilen av anders. Da med skade. Var vel kim gjøran som fiksa den. Men altså. Om de har kuttet ut hele kanalen og sveisa inn ny så er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth358 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 atlis du tar nokk feil ang denne bilen , får ekke den , anders hadde org 320 coupe og det her er en 318is , å jeg vet hvem som har den bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 litt rusten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 ja:) merka meg det at det var stort sett bare rust på de delene som er lette og bytte:) så da går det jo greit;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 110%, jeg lakkerte blant annet de lyktene der når jeg var sneip. Og solgte de til en som heter Kim Gjøran som kjøpte bilen av anders. Da med skade. Var vel kim gjøran som fiksa den. Men altså. Om de har kuttet ut hele kanalen og sveisa inn ny så er det jo ikke noe problem. Snakket nettopp med Kim Gjøran.. Var en annen (grønn) bil han hadde som var med skade og ikke denna bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Dette er korrekt, beklager. Så kjør på og handle den som har lyst til det, denne er friskmeldt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Du får ett fantasi bud på 5000kr, og du selger ikke?! Eg mener han som ga budet burde FÅTT 5000kr for å ta imot det avfallet der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Du får ett fantasi bud på 5000kr, og du selger ikke?!Eg mener han som ga budet burde FÅTT 5000kr for å ta imot det avfallet der.... Haha, veldig morsomt Jævla idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 fy faen for en opprusta bil, den der hadde ikke verdt verdt prisforlangende med orginal motoren en gang, dette er bil til 5-10k som en annen allerede har byd.. jeg bøy 10 og begynner å lure på om det var i høyeste laget, og du har andre skjermer og panser liggende?? hvor i alle dager ikke sett det på? så får du sikkert 15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå