Gå til innhold

..

NSR
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker i fjor sommer da en som het Anders fra skien hadde denne bilen. Vetta faen hva han gjorde jeg. Men den kanalen så ut som en fi##e vertfall. Derfor det høye budet og bildespørsmåla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker i fjor sommer da en som het Anders fra skien hadde denne bilen. Vetta faen hva han gjorde jeg. Men den kanalen så ut som en fi##e vertfall. Derfor det høye budet og bildespørsmåla :)

Og du er sikker på at det er denna bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110%, jeg lakkerte blant annet de lyktene der når jeg var sneip. Og solgte de til en som heter Kim Gjøran som kjøpte bilen av anders. Da med skade. Var vel kim gjøran som fiksa den. Men altså. Om de har kuttet ut hele kanalen og sveisa inn ny så er det jo ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110%, jeg lakkerte blant annet de lyktene der når jeg var sneip. Og solgte de til en som heter Kim Gjøran som kjøpte bilen av anders. Da med skade. Var vel kim gjøran som fiksa den. Men altså. Om de har kuttet ut hele kanalen og sveisa inn ny så er det jo ikke noe problem.

Snakket nettopp med Kim Gjøran.. Var en annen (grønn) bil han hadde som var med skade og ikke denna bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen for en opprusta bil, den der hadde ikke verdt verdt prisforlangende med orginal motoren en gang, dette er bil til 5-10k som en annen allerede har byd.. jeg bøy 10 og begynner å lure på om det var i høyeste laget, og du har andre skjermer og panser liggende?? hvor i alle dager ikke sett det på? så får du sikkert 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...