NBCustom Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 http://fast-and-furious-5-movie-trailer.blogspot.com/ ser jeg annet enn jalla ufo-styling? JA, det gjør jeg! nå er de på riktig veg ser det ut til
LinkE34 Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 gleder meg som en unge til fast 5 kommer ut ! elsker fast and the furius filmene
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 HÅHÅHÅH Dette ser lovende ut! The Rock er rå da
M3cabriolet Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 ser tøft ut detta! da er det bare å glede seg! jeg telte et par NSX'er, og enda fler amcar's så dette blir nok bedre!
ehrnst Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 ingen av disse filmene har vært spes. bra vil jeg si. jeg kommer sikkert til å se den, men at jeg har gått glipp av 3 og 4 i rekken gjør meg ingenting
SSM Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 1 og 2 er jo dårlig i forhold til 3 og 4.....
babjorn Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 1 var klart best også gikk det bare nedover å nedover,håper denne blir mere naturlig som nr1 å ikke alt mulig dritt som noen av dem andre.
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?' er dette jalla ufo ? (personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!)
S.Arnesen Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?'er dette jalla ufo ? (personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!) jepp...
LinkE34 Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?'er dette jalla ufo ? (personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!) ingenting er som ett 2jz gte brøl om morgenen
fizn Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 HÅHÅHÅH Dette ser lovende ut! The Rock er rå da
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?'er dette jalla ufo ? (personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!) jepp... Nå får du jaggu gi deg, det der er da ingen jalla ufa... Jalla ufo er sånn ahmed kjører rundt i med en bakfanger større enn bilen, og spinnere.. Kommer selvfølgelig helt ann på hva man liker, men den bilen jeg linka til der er jo bare deilig..
daigzen Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Er da pent lite "jalla ufo styling" i de tidligere versjoner?'er dette jalla ufo ? (personal note.. Den bilen der er DRITDEILIG! GIEF!) Tenk deg denne med gule lys AndreasDG, det kunne vert rått!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå