Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg vil påstå at F&F 1 var starten på MANGE menneskers bilinteresse! Deriblant meg selv..

Fikk nok en liten ekstra skubb i ryggen av denne ja. Var en periode hvor drømmen var en bil som jeg kunne kjøpe en sånn SVÆR frontfanger til, slik at jeg kunne ha massevis av biltemanetting. :lol:

Det var vel det året jeg så en 200sx S13 for første gang. Det ble jo kjapt drømmebil nr.1.

Dog er jeg glad man vokste fra de greiene der, for fader så kjedelig det har blitt med disse japsebilene! alle biltreff er jo stappet til randen med sx, supra og skyline.

Gleder meg forøvrig til filmen kommer. Er ikke noe Oscarvinnere akkurat, men de holder til at man får innhalert popcornet.

Skrevet

Litt OT; men nydelige greier ;)

PS! Panseret på den første der er LITT overkill da men :P

fake_dragongate_bmw_5_nfsmw_fake_big_blog.jpg

8978ec23-3f11-4605-a26c-48f30d578154.jpg

Uansett er det en grunn til at det er mange japsebiler på biltreff, de ser så helvetes bra ut når de styles riktig ;)

Skrevet

Uansett er det en grunn til at det er mange japsebiler på biltreff, de ser så helvetes bra ut når de styles riktig ;)

Det er vel ikke helt korrekt. Årsaken til at det er masse japsebiler på treff, er fordi du får en enormt lettrimmet turbomotor for ca. ingen penger. Og det er jo akkurat det de aller fleste er ute etter. Blir fort 2-3 ganger dyrere om du skal hente tilsvarende effekt fra en bil/motor som ikke er utstyrt med turbo i utgangspunktet. ;)

Hadde det eksistert et program som heter "Få en 500 000 kroners bil til å se ut som en 20 000 kroners bil på én dag", så hadde du nok vunnet med den blå der. ;)

Skrevet

Det er vel ikke helt korrekt. Årsaken til at det er masse japsebiler på treff, er fordi du får en enormt lettrimmet turbomotor for ca. ingen penger. Og det er jo akkurat det de aller fleste er ute etter. Blir fort 2-3 ganger dyrere om du skal hente tilsvarende effekt fra en bil/motor som ikke er utstyrt med turbo i utgangspunktet. ;)

Hadde det eksistert et program som heter "Få en 500 000 kroners bil til å se ut som en 20 000 kroners bil på én dag", så hadde du nok vunnet med den blå der. ;)

Tenker det samme bare omvendt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...