huldra66 Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Håper ikke dette blir noen realitet Vil dra BMW navnet ned på Hyundai nivå DRIT STYGG , bilde sier mer en 100 ord http://www.dinside.no/858012/spennende- ... udi-og-bmw
winchester Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Det skal jo bli ett nytt bilmerke, så jeg holder meg langt unna så lenge den ikke får et BMW-emblem bak/foran. Den var ikke særlig pen, det skal sies.
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Audien derimot, var jo litt lekker.. Men man kommer jo ikke utenom at det er en audi
babjorn Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Stykt begge deler,hvor får dem inspirasjonen? Gris eller fisker,hva faen...
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Hvorfor likte du ikke audien da? Fordi den ikke hadde helt rette flater, og heller så litt småstylet ut?
babjorn Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Hvis man ser fra siden,så er det alt for spisse kanter etter min mening.Men fronten var så som så,der liker jeg Audi A6 nyere typen å da i stasjonsvogn
Hansh Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Stykt begge deler,hvor får dem inspirasjonen? Gris eller fisker,hva faen... Audi har jo lenge vært inspirert av labrador retrivere og kopimaskinens muligheter.. Hadde det ikke vært morsomt med en M-utgave av den BMW'en da? Er jo uansett ikke BMW's egne bilder dette her så trenger ikke å ha så mye med virkeligheten å gjøre, og er det ikke snakk om at Isetta-merket skal tas i bruk igjen for biler som dette fra BMW? Ser ikke noe galt i at BMW sikrer muligheten til å bygge ledende kjøreglade biler under eget merkenavn ved å øke markedsdekningen og inntjeningen under andre merkenavn.
goty Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Gleder meg til M versjonen av den der kommer.
M3cabriolet Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 sammenliknet med diverse andre biler som f.eks Fiat multipla (se bilde) eller nissan Juke er ikke dette det værste konseptet jeg har sett, men ville ikke kjøpt det selv. Bilde er kopiert tilfeldig fra finn!
goty Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Fiat Multipla er lekker i forhold til Nissan Juke.
Bjrnar89 Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Multipla må være noe av det værste jeg har sett. Juken er da bedre. http://media.il.edmunds-media.com/nissa ... 10_717.jpg Heldigvis blir ofte de drøyeste konseptbilene aldri produsert. De ser som oftest ikke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå