Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette biler man kan bytte felger på siden det var så mye felger å velge mellom også,noen som vet ? har ikke fått lest så mye på siden selv,derfor jeg spør.

Skrevet

Tenkt å sende en mail å spørre om det med felgene :)

Den M535en var griselekker ja! Sinnsyk pris på de, koster nesten 2000ink frakt. Men,det er jo faktisk verdt det. Kuleste modell bilene ever!!

Skrevet

Larsen-Racing si ifra hvis du får noe svar,hadde vert tøft hvis det fungerte å man kunne fikset det selv.Syn det var lite av E36 men var noen andre tøffe for å si det sånn.

Skrevet

Et kjapt overblikk sier meg at dette er standard modellbiler fra Autoart, Minichamps eller Kyosho som blir påmontert større felger. (Legg merke til at med senking og større hjul, går ikke hjulene rundt i hjulhusene mer...)

Et eksempel på en Autoart-modell som er populær blant ombyggere, er E21 323i, her i originalutgave:

x9w9w30qyytrrf88sw5f.jpg

Her er kl-modelltunings utgave til 179 euro pluss 40 euro frakt til Norge:

ojfb5wcfr2jtaivtc7kn.jpg

Rent umiddelbart synes jeg es-cars' variasjon over temaet til 159 euro pluss 17 euro frakt er mer imponerende:

0n83u5pfe6lt0ipp748b.jpg

Direktelink til ec-cars.

Autoarts 323i er forøvrig på tilbud flere steder i øyeblikket, og det er ingen ting i veien for å kjøpe originalbil og felger hver for seg, og bygge om selv hjemme i garasjen. ;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...