tikki Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 bmw e36 1992 316m40 så er sete ryggen skjev. den heller mot høyre akkurat som høyre del av ryggen er knekt. stikker opp litt av en stål stang på toppen av høyre side på sete ryggen. hvordan kan jeg få fikset dette? høyre side av ryggen heller bakover sitter og kjører i skikkelig rånestilling. mens venstre side står der den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 jeg måtte ta av trekket å sveise gitt hadde akkurat samme problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakob s Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 yup igang med svejseren det er selve stellet i ryggen der er knækket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikki Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 har dere en guide for og få av trekket? har prøvd men sliter med og ikke ødlegge det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 ta ut stolen så er det mye lettere. jeg tok av nakkestøtten og og plasten på ryggen mener jeg. var noen hemper osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå