haakon6 Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Jeg var innom brøderene london bil opphuggeri/demonterin for og se om de hadde noen baklykter til min e39 . Joda de hadde hvite uorginale baklykter som selges nye i butikken for 990.- selges også på finn nye for samme pris . Men ble ikke akkurat overasket da jeg spurte om prisen ... De skulle ha 1200.- for disse som var godt brukt . Dette er ikke første gang jeg tar turen innom de og de skal ha mere for brukte deler en det koster nytt .. er det sån at når en del er brukt så stiger den i pris ????
oddis Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Klassisk Brødrene London dette. Kundemassen er nok gamlinger som tror de får billige deler til bilen sin (les: min far) og kommer hjem hvor jeg finner ut at han har betalt 70% av nypris for noe som er 12 år gammelt
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Klassisk Brødrene London dette. Kundemassen er nok gamlinger som tror de får billige deler til bilen sin (les: min far) og kommer hjem hvor jeg finner ut at han har betalt 70% av nypris for noe som er 12 år gammelt VEL.. Nå har da ikke alder så mye å si om delen er i god stand og funker. 70% av nypris er fortsatt 30% billigere enn å kjøpe en ny del..
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Klassisk Brødrene London dette. Kundemassen er nok gamlinger som tror de får billige deler til bilen sin (les: min far) og kommer hjem hvor jeg finner ut at han har betalt 70% av nypris for noe som er 12 år gammelt VEL.. Nå har da ikke alder så mye å si om delen er i god stand og funker. 70% av nypris er fortsatt 30% billigere enn å kjøpe en ny del.. Anyways... nye orginal-lykter koster vel mer enn 990kr? (bmw orginal ja.. ikke sånn "orginal-del" som mekomen selger)
haakon6 Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Hvem har sakt noe om orginal lykter ?
oddis Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Klassisk Brødrene London dette. Kundemassen er nok gamlinger som tror de får billige deler til bilen sin (les: min far) og kommer hjem hvor jeg finner ut at han har betalt 70% av nypris for noe som er 12 år gammelt VEL.. Nå har da ikke alder så mye å si om delen er i god stand og funker. 70% av nypris er fortsatt 30% billigere enn å kjøpe en ny del.. Gamle folk uten tilgjengelige oppslagsverk har lettere for å akseptere priser satt ut i lufta. Jeg mener de lever mye på sånne folk. At 70% av nypris er billigere enn nypris sier seg selv . Kjøper du en bil til 70% av nypris etter 12 år bare for å spare de 30% du kan ved å kjøpe ny, med garanti?
haakon6 Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Det var anneledes før . Da de skulle ha en 100 lapp for det meste , bare du skrudde det av selv . Men da så det ut som du stod på gasa stripa og ... Men de stjal jo halve bilen når de skrudde så det er kansje den tiden de skal ta igjend for (tapt fortjeneste) hehe
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 åja...sorry! Såg ikke at det stod "uorginal"..
oddis Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Det var anneledes før . Da de skulle ha en 100 lapp for det meste , bare du skrudde det av selv . Men da så det ut som du stod på gasa stripa og ... Men de stjal jo halve bilen når de skrudde så det er kansje den tiden de skal ta igjend for (tapt fortjeneste) hehe Er ennå slik herover. Bare å møte opp på skroten og ta med verktøykassa.
Mikael-B Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Klassisk Brødrene London dette. Kundemassen er nok gamlinger som tror de får billige deler til bilen sin (les: min far) og kommer hjem hvor jeg finner ut at han har betalt 70% av nypris for noe som er 12 år gammelt VEL.. Nå har da ikke alder så mye å si om delen er i god stand og funker. 70% av nypris er fortsatt 30% billigere enn å kjøpe en ny del.. For å sette det på spissen: Hvis du har en bil som er i god stand og funker, så kan du kreve nypris??
m-alpin Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Sånn er det her også,var nettopp å skrudde ut komplett armlene i skinn med hele konsollen til e36 å det var strøkent for 300 spenn
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Klassisk Brødrene London dette. Kundemassen er nok gamlinger som tror de får billige deler til bilen sin (les: min far) og kommer hjem hvor jeg finner ut at han har betalt 70% av nypris for noe som er 12 år gammelt VEL.. Nå har da ikke alder så mye å si om delen er i god stand og funker. 70% av nypris er fortsatt 30% billigere enn å kjøpe en ny del.. For å sette det på spissen: Hvis du har en bil som er i god stand og funker, så kan du kreve nypris?? Ikke lek dum, jeg antar at du ikke er det.. Det er forskjell på en DEL og en HEL bil.
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 70% syntes jeg er dyrt med mindre det er spesielle felger eller div ekstrautstyr som er ettertraktet og gjerne vanskelig eller ikke mulig å skaffe nytt..
sladjan Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Vi har jo ett par sånne "huggere" her på bimmers også, som liker å ta seg betalt for ting. Når jeg har spurt noen av de folkene har de gitt meg priser på ting som er høyere enn f.eks. koed som ikke er billig på brukte bildeler.
KentRogerE34 Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 gå inn på http://www.bruktbildeler.no/ og se over sortemanget til Martiniussen Bilservice. mye deler bra priser og data register på ALLE deler. de sender til hele landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå