Gå til innhold

BMW M3 S50B32 Godkjent


530dE39
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Se her ja, det er liv i denne enda! Dette må være samme bil som eg seriøst lurte på å kjøpe tilbake i ca 2004..?? Var forøvrig i så fall også å viste den på biltilsynet i forbindelse med import da.. Var i skikkelig god stand dengang iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, det er liv i denne enda! Dette må være samme bil som eg seriøst lurte på å kjøpe tilbake i ca 2004..?? Var forøvrig i så fall også å viste den på biltilsynet i forbindelse med import da.. Var i skikkelig god stand dengang iallefall :)

Denne er det liv i ja. Var det du som henta den til jondal? Va vel det den gjekk sine første år. Bilen en bra bo men var litt småplukk på den når eg henta den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, det er liv i denne enda! Dette må være samme bil som eg seriøst lurte på å kjøpe tilbake i ca 2004..?? Var forøvrig i så fall også å viste den på biltilsynet i forbindelse med import da.. Var i skikkelig god stand dengang iallefall :)

Denne er det liv i ja. Var det du som henta den til jondal? Va vel det den gjekk sine første år. Bilen en bra bo men var litt småplukk på den når eg henta den.

Nei det var Nils petter S som tok den inn, eg var på hugget å lurte på å kjøpe den uregga. Så eg lånte den og kjørte den til Voss å hadde førstegangs visning der. De hadde ingenting å utsette på den. Og den så utrolig bra ut både over, under og innvendig. Det eneste eg fant på bilen var sjåff side bakskjerm- den hadde en gammal skade som var gjort en litt dårlig rette jobb på. Men resten av bilen veide opp for prisen det var snakk om dengang. Eg var også uheldig med den, og fikk en liten skramme i lakken på høyre bakskjerm- men det ble umiddelbart levert inn på kaross verkted, og de lakket opp skjermen. Etter det eg kan huske ble bilen tatt inn fra england. Men Nils petter kan nok sitte på litt mere håndfast historikk.

Det var rettogslett fornuften som hindret meg i å kjøpe den, siden eg allerede hadde min nåverende m3 da :) Bilen var utvilsomt meget godt holdt de første 16-17år av sin levetid, og ser fortsatt godt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre bakskjerm blei bytta av forrige eiger. Var ikkje verdens beste jobb men blei bra nå etter eg lakka den. Det et litt rust som må tales under ellers er den bra.

Hadde vore kjekt å funne ut litt meir om den fra tida i England. Var ein del spesielle deler på den som tannstanga i andre småting.

Vi får ta oss et M3 treff til våren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Fått montert i nye clutcher i innmaten til diffen i dag så no e da bare å komme seg under bilen å få skifte den...

Blir spennende med nye rampe vinkler og 3 clutcher i staden for 2 som er originalt...

Hei.

Hvor mange prosent sperrer den nå da? og hvem har modda rampe vinklene?

Pen bil ja :applause:

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...