Kristian Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Hva mener du med det? at det er tungt å ratte uten servo?
530dE39 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 Hva mener du med det? Har kort styring med 2,7 runder lock to lock uten Servo i dag. Sikkert gammel racerbil styring
SSM Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Har kort styring med 2,7 runder lock to lock uten Servo i dag. Sikkert gammel racerbil styring Hvorfor er det ikke servo på den? Håper ikke du har tenkt til å bytte ut med orginal E30M3 tannstang, for det kommer du til å angre på.
530dE39 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Har kort styring med 2,7 runder lock to lock uten Servo i dag. Sikkert gammel racerbil styring Hvorfor er det ikke servo på den? Håper ikke du har tenkt til å bytte ut med orginal E30M3 tannstang, for det kommer du til å angre på. Aner ikkje kvifor det ikkje er servo.Trudde alle M3 blei levert med servo og har aldri høyrt om 2,7 tannstang uten servo heller.Vet ikkje om det var vanli med denne type styring når dei brukte bilene til asfalt racing og den slags. Har ikkje tenkt å gå for M3 tannstang.Har da på 325 turbo'en min og funker grett der men har kjøpt Z3 no med 2,7 lock to lock. Har ikkje du bygd om til denne type på din og?Er det bare foringer mellom tannstang og festa på traversen du trenger lage til?
530dE39 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Fått sjekka spjelda? Var dei bronse farga spjelda.46mm visst ikkje eg huska feil
SSM Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Aner ikkje kvifor det ikkje er servo.Trudde alle M3 blei levert med servo og har aldri høyrt om 2,7 tannstang uten servo heller.Vet ikkje om det var vanli med denne type styring når dei brukte bilene til asfalt racing og den slags. Har ikkje tenkt å gå for M3 tannstang.Har da på 325 turbo'en min og funker grett der men har kjøpt Z3 no med 2,7 lock to lock. Har ikkje du bygd om til denne type på din og?Er det bare foringer mellom tannstang og festa på traversen du trenger lage til? Du har servo pumpe på den eller? Er tannstanga servo tannstang? Jeg har Z3 1.9l tannstang på min ja, med servo. Jeg brukte de orginale trykk slangene for å få den til å passe, bare bøyde litt på dem. Eneste du trenger er to spacere på toppen av tannstanga, samt kanskje frisere litt på et øre som kommer litt nerme bunnpanna på S14 motoren. Z3 tannstanga har kortere styring pluss at den svinger mer enn vanlig. Så vær litt obs på at felgene kan ta borti innerskjermen din, ser min har vert borti på høyre siden i bakkant. Noen lager stoppere, slik at man ikke får full sving. Her er måla på spacerene du må ha på toppen;
530dE39 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Aner ikkje kvifor det ikkje er servo.Trudde alle M3 blei levert med servo og har aldri høyrt om 2,7 tannstang uten servo heller.Vet ikkje om det var vanli med denne type styring når dei brukte bilene til asfalt racing og den slags. Har ikkje tenkt å gå for M3 tannstang.Har da på 325 turbo'en min og funker grett der men har kjøpt Z3 no med 2,7 lock to lock. Har ikkje du bygd om til denne type på din og?Er det bare foringer mellom tannstang og festa på traversen du trenger lage til? Du har servo pumpe på den eller? Er tannstanga servo tannstang? Jeg har Z3 1.9l tannstang på min ja, med servo. Jeg brukte de orginale trykk slangene for å få den til å passe, bare bøyde litt på dem. Eneste du trenger er to spacere på toppen av tannstanga, samt kanskje frisere litt på et øre som kommer litt nerme bunnpanna på S14 motoren. Z3 tannstanga har kortere styring pluss at den svinger mer enn vanlig. Så vær litt obs på at felgene kan ta borti innerskjermen din, ser min har vert borti på høyre siden i bakkant. Noen lager stoppere, slik at man ikke får full sving. Her er måla på spacerene du må ha på toppen; Har ikkje servo pumpe eller servo tannstang på bilen.Meiner å huske at det er plass ekstra reim på reimhjulet. Takker så meget for måla og bilde på spacer!
SSM Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Hmmm, merkelig... Er sikkert plass på reimhjulet til servo og AC.
530dE39 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Ja meiner det var plass te ei reim til.Kan vel finne ut ka tannstang det er ut i fra dele nr når den tid kommer.
530dE39 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Lurer på om eg skall gå for DTM flippen på vinga eller om eg skall ha noke minder?Kanskje beholde den orginale. Noken som har synspunk? ¨
SSM Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 DTM flippen er litt overkill, pluss at du ikke ser en dritt ut sladrespeilet
530dE39 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Trur den blir solgt og handlet en ny som er ca halv parten så stor ca
530dE39 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Då va nya servo tannstanga og servo kommt i hus!Bare å mota seg opp til montering no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå