M3 Yngve Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 den stod vel like mye rett opp i DTM da yngve! Noen, men de fleste hadde de ned. Men syns det bare ikke kler en så fin og klassisk bil som E30 M3 er.
e30meet Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Flott m3!! håper å se denne i sommer på e30 treff!!
530dE39 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Ja kan hende den kommer på treff visst jeg får malt den i tide. Yngve: lure litt på om jeg skall legge viskeren ner på sida eller ha den slik. Kan og hende det blir endret til to igjen
530dE39 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Flott m3 dette,vurderte selv og kjøpe den, da den lå på finn.no tilsalgs =)Hvor mye skal du ha for dtm flippen? Så du vurderte og selge den. Er bare å komme med bud på den. Vil bare bli kvitt den jeg
530dE39 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Har fått bestilt litt nye godsaker til bilen i dag så er bare å vente på postman pat
SSM Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Aha, det var din bil som stod i Uskedalen på lørdag ja! Var i Rosendal i helga, men kjørte ikke M3en. Såg bilen din sto innpå parkeringsplassen der. Jeg ville snu og stoppe, men det blei nedstemt hehe!
530dE39 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Husker ikkje heilt men meiner det komm på ca 1500 levert
///Thomas Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Gratulerer med M3 Det interiøret ser ut til å trenge en skikkelig oppstrekk. Ja er litt slitt men er heilt og fint.Skall farge stolene opp igjen så bler det nok bra Jeg bestilte Dynamix fra England til å farge opp interiøret, og er veldig fornøyd med resultatet på det... Er faktisk like bra som på bildene av før/etter http://www.dynamixdyes.com/
///Thomas Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Ja kommer til å bestille dette eg og!! Bare passe på å gjøre setene helt rene før du begynner! Fargen du skal heter "BMW schwarts"... Eneste bakdelen er at du vil merke skinnet vil få litt "hardere/stivere" overflate, men merker ikke noe når du sitter i de, og det vil jo se 57 ganger bedre ut
530dE39 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Gratulerer med M3 Det interiøret ser ut til å trenge en skikkelig oppstrekk. Ja er litt slitt men er heilt og fint.Skall farge stolene opp igjen så bler det nok bra Jeg bestilte Dynamix fra England til å farge opp interiøret, og er veldig fornøyd med resultatet på det... Er faktisk like bra som på bildene av før/etter http://www.dynamixdyes.com/ Brukte du svamp eller air brush? Har du bilder av før og etter på din?
530dE39 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Kjøpte det av ein på e bay.Har desverre ikkje link til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå