-Martin- Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Hehe! Det forklarer ting... hmmm, har vel såvidt jeg vet ingen konkrete planer... blir det skruing!?
Papperboy Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Tenker kanskje å få skrudd ifrahverandre m3'en da...
milhouse Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Hvordan går det her? Blir du klar til våren?
Papperboy Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 regner med det er ikke SÅ mye jobb
Papperboy Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Driver sterkt å vurderer å gjøre en enklere ombygging en først antatt.. Hadde tenkt til å bytte alle foringer osv... Men vurderer litt å vente med det til neste vinter... Får bytte det som MÅ byttes også får jeg ta det derifra. Har jo uansett understell og bremser...det kan jo holde første sesong
-Martin- Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Det høres ut som en plan ja! Må få litt morro ut av all denne handlinga og skruinga! ot: milhouse: Har du prosjekt på gang eller?
milhouse Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 -Martin- skrev: Det høres ut som en plan ja! Må få litt morro ut av all denne handlinga og skruinga! ot: milhouse: Har du prosjekt på gang eller? Skal ikke stjele tråden her, men ja det er noe på gang. Kommer mer info om noen uker!
Papperboy Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 fått svar på søknaden om motorbytte så nå er det bare å sette i gang + mekanikeren min har blitt singel som betyr at det blir nok mye skruing fremover
-Martin- Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Mye gode nyheter! Lurer litt å låne mekanikeren din til helga (kanskje)....
Papperboy Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 er jo bursdagsfest du er invitert til i helga vel?
BilBruker Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Fredrik, venter spent på update nå.. Få opp farta!
Papperboy Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 står stille her om dagen.. driver å pusser opp bad. tar LANG tid men etter det er det full rulle.. drar til nurburgring om ca 6 dager.. så stor gleder meg til det.. ikke med egen bil denne gangen men skal bare være passasjer denne gangen med martins og hans 130i preformance. dette skal nok gi nok skru glød tenker jeg men en ting har jo skjedd.. hjernen er sendt til chipsenter.no for omprogramering. chipsenter er vel min første sponsor siden han gjør alt gratis imot at jeg har litt reklame for han og at jeg hjelper han litt med sin 764whp S2 når han trenger hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå