SondreLM Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Takk for svar! Jeg hadde Ac-Shnitzer effektanlegg fra 325, ombygd til å passe is på min, og det låt ganske bra faktisk Mye jobb å bygge om fra 2-> 1 rørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Takk for svar!Jeg hadde Ac-Shnitzer effektanlegg fra 325, ombygd til å passe is på min, og det låt ganske bra faktisk Mye jobb å bygge om fra 2-> 1 rørs? Hallo... Spør din far da,vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Du som kjøpte denne ja. Var å kikket på den eg òg. Skikkelig tøff bil men en god del kosmetisk å gjere då. Ska du gjere noke med dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Det er en original 318is Class II Sjeldne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Du som kjøpte denne ja. Var å kikket på den eg òg. Skikkelig tøff bil men en god del kosmetisk å gjere då. Ska du gjere noke med dette ? Det er litt å gjøre ja, men det tar vi med tiden. Første pri. er å få den i forskriftsmessig stand foran EU-kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 korleis går da med biln, sondre? lenge te den e gokjent, elle ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Kul e36 du har der Min e36 er også min førstebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Jo, går fint! Byttet oljefilter, olje og termostat for noen dager siden, har nettopp fått bærearm v.s og h.s i hus, sammen med eksentriske foringer og 2.5" rør til eksosen. Det nærmer seg nå, eneste som gjenstår er baklys og parkbrems, sammen med noe småting (les: skiltlys osv ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Fikk forøvrig tilsendt den originale utstyrslisten på mail! Artig lesing, dog jeg trenger litt hjelp med å forstå hva mange av de forskjellige tingene er hehe! 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 301 DIEBSTAHL WARNANLAGE MIT ZV 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 401 SLIDING/VENT ROFF ELECTRIC 411 WINDOW LIFTS ELECTRIC 423 FLOOR MATS VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 658 RADIO BMW BUISNESS CDS RDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 704 M SPORT SUSPENSION 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 777 INDIVIDUALSERIE "CLASS II" 801 GERMANY VERSION 900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV 960 STEERING ANGLE LIMITATION Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 kor an kan få tak i en sliken liste til bilen? er det arkiv en plass for slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 kor an kan få tak i en sliken liste til bilen? er det arkiv en plass for slikt? Egentlig ingen aning, meen.. viewtopic.php?f=9&t=157483&start=510 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Da var hele forstillingen i topp stand! Foringer og bærearmer har blitt byttet. Eksosen blir forhåpentligvis ferdigsveist i morgen, og sperrediff blir muligens bestilt fra "over dammen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Flott mann! Stå på! Gleder meg til å se denne bilen langs veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Flott mann! Stå på! Gleder meg til å se denne bilen langs veien igjen +1 Godt å se at bilen får ett godt liv etter å ha vært eldre dame eid noen år Gi en lyd om du selger felgene, kan bytte mot 17" piggfrie dunlop M5replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Flott mann! Stå på! Gleder meg til å se denne bilen langs veien igjen +1 Godt å se at bilen får ett godt liv etter å ha vært eldre dame eid noen år Gi en lyd om du selger felgene, kan bytte mot 17" piggfrie dunlop M5replica Flott mann! Stå på! Gleder meg til å se denne bilen langs veien igjen Takk for det, gutta! Ja, kan gi deg en lyd, men tenker det evt. ikke blir før etter sommeren Kommer bilder så snart det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå