Gå til innhold

Førstebilen - E36 318is, nye bilder

SondreLM
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt vanskelig med bilder, i og med at jeg ikke har bilen hjemme. Men ja, skal fikse bilder så fort som mulig :D

Diffen ankommer forresten Bergen om få dager, ligger på Gardermoen as we speak! Har også betalt et par 17" M5 felger, men disse ligger fortsatt på Østlandet. Har slitt litt med frakt og slikt, men satser på å få disse sendt hjem så snart som mulig. Dette blir da vinterfelger. Regner med at M3 felgene kommer for salgs etter hvert. Just sayin' ;)

Joher, skal du til Sigdal nå i Februar? På isbanen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite spørsmål.. har nettopp kjøpt inn hvite og røde baklykter, og lurer på hvordan dere soter baklyktene mildt. Dekker dere over bremselys, og soter bare blinklys? Eller soter dere hele lykten? Hvilken spray burde jeg bruke? Er ikke sikker på å gjennomføre det enda, men syns det ser relativt bra ut. Hehe :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Tjaa, sperrediff er montert, nye klips til sideskjørt er montert og jeg har bestilt sorte nyrer + lyktesenkere. Venter fortsatt på å få sendt M5-felgene til Bergen, og lurer på å kjøpe nye sommerfelger.

Den ble også EU-godkjent i 2 nye år forrige torsdag! :)

Var forøvrig i Sigdal med bilen i helgen, kjørte på isbane. Bilen funket utmerket! Ikke ett feilslag, og sperrediffen var utrolig fast. Kjentes ny ut! :D

Kan ta bilder i dag hvis det er av interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...