Joher Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Alt heeelt topp - utenom lyktesenkerne Det er så stygt det hahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Hahah, ja, mye delte meninger om dem! får se når jeg får dem, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 funne kabelen til kameraet ditt no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Dårlig med det, gitt! Men har kjøpt meg ny mobil, så bilder kan fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Det har blitt gjort litt siden sist! Nye lister er satt på, da med Motorsport emblem Nye baklykter er montert, med smoked blinklys Ny, sort grill Lyktesenkere Anlegg er ferdigmontert, men ser foreløpig ikke særlig pent ut. Fullt av ledninger som ikke er gjemt vekk enda Ny m-tech girkule Har GS-performance shortshift liggende, sammen med ny grillramme og ringer til speedometeret. Vinterfelgene blir byttet ut til neste år, tenker jeg. Hehe, stygge colakorker ja! Skitten bil, gitt. Har også et problem. Det lekker vann inn til baksetet, og baksetet blir klissvått. Det er bare sitteputen som blir våt, men store deler av bagasjerommet blir også svært fuktig. Har nå flyttet på litt matter osv., og lagt ned litt aviser her og der for å fjerne litt fukt, men finner ikke ut hvor fukten kommer fra. Noen ideer? ser bakruten har svært slitte pakninger, kan det være herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 M5`en på siden der,er ikke det den som var til salgs her for litt siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Jo, det stemmer bra Tror han har bestemt seg for å beholde den. Tilhører STM5 her på forumet, min far. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Syntes jeg kjente igjen huset å bilen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 knall bra detta dar, sondre er lappen rett rundt hjørne og, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Jada, kommer seg! Vil ha nye sommerfelger også, men det er jo ingen som vil kjøpe mine nåværende felger. Senk kommer vel også før våren setter skikkelig igang Lappen og lappen, oppkjøringen i hvert fall Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 høyres ikkje ut som noken dom plan da hehe, då e me hvertfall to som berre går og venter på oppkjøring då altso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 vi e nåkk 3 ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Pen E36 Vi er nok 4 som venter på oppkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Haha, høres bra ut! Går å undrer på lakkering om dagen, da i originalfarge. Er en del synlig rust på den, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Pffff. M5-en først!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå