SondreLM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Haha - begge samtidig kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Fin på avstand bilen... men en lakkering kommer godt med vil jeg tro... På med senk og M3 felgene så blir den konge! (også "bortmedseg" øyelokk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Haha, det var de øyelokkene da! Mulig jeg selger felgene nå, vil ha 18"! Senk kommer i løpet av våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 har noen 18" med gode sommer dekk hvis du er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Hvilke felger er det snakk om? Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Du kan komme å se på de, Hvis du vil. pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 pen bil du har:) har faktisk aldrig sett 318is i sendan før så det var lit kult at det fantes:) skal følge me her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Takk for det! Ja, ble overrasket selv! Ble ikke produsert så mange av disse. Tenker det blir bedre med litt ny lakk og mindre rust, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minbla Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Jævlig fin husker jeg så denne til salgs, når jeg ser bildene er angrer jeg på at jeg ikke kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Jævlig fin husker jeg så denne til salgs, når jeg ser bildene er angrer jeg på at jeg ikke kjøpte den Hehe, takk for det Her er forøvrig noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Tøft! Øyelokkene river jeg av om jeg ser den langs veien hehehehehe Når tror du det kommer senk på bilen? Coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Haha, prøv deg! Tja, om ikke så altfor lenge. Skal være coilovers på før alle treffene begynner regner med å se deg på noen treff i vår/sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Tror det er treff i dette øyeblikk... Nede med Arenum.. Ja skal nok rote meg til ett treff, selv om jeg ikke har noe å vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Monterte splittere i dag, kommer bilder senere Skal også en tur opp på gs nå og høre om de har deler til en "mini" overhaling av giroverføringen! Bytter alle foringer osv. når jeg monterer shortshift. Leverte også den nye grillrammen til lakkering i dag, så den blir lakkert i morgen regner jeg med. Har forøvrig mistet sideskjørtet på høyre side (passasjersiden). Hvis noen har et skjørt eller to liggende, så får dere skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Så deg v Birkelundsbakken hin dagen, så jo knall bra ut den bilen (på avstand haha) Har to stk sideskjørt liggende, men det er de som var på M3 sedan. Altså de følger kanalen likt som orginalt, og ikke slikt som Mtech skjørt gjør. Så regner med de ikke er noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå