SondreLM Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Så deg v Birkelundsbakken hin dagen, så jo knall bra ut den bilen (på avstand haha)Har to stk sideskjørt liggende, men det er de som var på M3 sedan. Altså de følger kanalen likt som orginalt, og ikke slikt som Mtech skjørt gjør. Så regner med de ikke er noe for deg Takk for det Møtte Roger nettopp også, ved nordås. Ja, ser bra ut på avstand, meeen. Nja, må jo ha m-tech, må jeg ikke? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Byttet grillramme og blinklys i dag sota blink fra gs. Kommer bilder av blinklys i morgen. Edit: tok også av lyktesenkerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Edit: tok også av lyktesenkerne Highfive!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Edit: tok også av lyktesenkerne Highfive!!! Haha! Kan være enig med deg, ser bedre ut uten lyktesenkere. Får kalle det en fase.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Edit: tok også av lyktesenkerne Highfive!!! Haha! Kan være enig med deg, ser bedre ut uten lyktesenkere. Får kalle det en fase.... hehe Kan også meddele at det blir rubbing og skikkelig vask til helgen. Må prøve å få frem det lille av glans som er igjen i lakken før sesongen virkelig setter igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Konge! får shine opp bilenfor ett lite treff snart då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Sì sì Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Nye, dårlige bilder av polert bimmer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Ser knall ut! Herjer så mye at du har spinnehjulene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Haha, nei, punkterte på vei til trackday på voss! Så måtte ty til reservehjul. Kommer nye dekk bak snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Noen som har m-tech sideskjørt til salgs? mangler ett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Jaja, lenge siden update her. Mye har skjedd siden sist, men tror jeg heller lar bildene snakke. Noen som har ett m-tech sideskjørt liggende forresten? http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater Fikk ikke lagt inn bilder, "Fedora Core Test Page" er i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 ser ut som en utrolig flott bil! synes eg såg denne liggende bak meg for en stund tilbake siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Det var en gang Hehe. Bilen er nå byttet ut med en E32 735i manuell som er under litt forvandling for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Noen som har m-tech sideskjørt til salgs? mangler ett! Høre med ThomasHm5, han har ALT til m3 og m5 handlet full m pakke av han og skinn interiør til cab'n min. super kar! angående lyktsenkerne, har ingenting imot de jeg lurer faktisk på å prøve på min for å se hvordan det blir. og nei! jeg er ikke 18 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå