Gå til innhold

2000 Toyota Yaris Verso selges billig

mazdak1
 Share

Anbefalte innlegg

Modern skal selge sin Yaris 1,3 Verso, så tenkte å hjelpe henne litt med salget. :)

En Yaris Verso som er importert fra Tyskland (pga. AC) av tidligere eier. Min mor har hatt bilen i ca. 5 år og er strålende fornøyd med bilen. Den har aldri sviktet, og har startet selv i de kaldeste dagene hvor de andre bilene har sviktet. Denne bilen har masse fint utstyr som for eksempel AC, soltak foran, elektrisk soltak bak, elektriske vinduer foran, sentrallås (som kan styres fra nøkkelen - deilig å ha om vinteren!), digitalt speedometer osv.

Bilen har rullet 220.000km, men har blitt vedlikeholdt meget godt. Det er nylig blitt kjøpt inn en "ny" 2004 modell motor som kun har gått 54.000km, denne kan medfølge bilen. Den "nye" motoren er ikke blitt montert i bilen, kun kjøpt opp for å ha som en "i tilfelle" motor på grunn av den lave prisen.

Bilen står med pene Rial GS sommerfelger (chrome-kant) og Rial Le Mans vinterfelger.

Bilen har masse plass, og fungerer ypperlig som både varebil og familiebil. I tillegg er den i veldig billig drift. Bilen er EU-godkjent til Juni 2012.

Vi forventer ikke mye for bilen, og vil egentlig bare ha den vekk da vi skal kjøpe ny bil. Jeg setter prisen til 40.000kr.

Den befinner seg i Oslo/Akershus området.

Legger til et bilde fra i sommer. Bedre bilder kommer snarest når jeg får vasket bilen ordentlig.

vzbbtih7a82tqdjv4v25.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt overflaterust før, men det ble slipt vekk og lakkert opp igjen. Min mor klarte nemlig å skrape en liten del av høyre siden på en stein, ikke store greiene (ser faktisk verre på bildet enn det det egentlig var). Det samme gjaldt en liten flekk på panseret på grunn av steinsprut. Dette var det som var av rust som vi vet om. Bilen har blitt tektylbehandlet for en stund siden så understellet og slikt skal være fint. Bilen kan selvfølgelig leveres inn til NAF-test før salg slik at kjøper skal føle seg trygg. Men dette går på kjøpers regning såklart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...