Azeton Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Det blir jo stille, Da du ikke selger det hva du får bud på!
Oberland Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Det blir jo stille, Da du ikke selger det hva du får bud på! 17000 uten turbojakke så har vi en deal:) Skreiv jeg vel..
Jørgen-A Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Ikke selg. sett greiene i 635en. Du kommer til og anger vist du bygger m30 istede for s38.
Joachim_M5 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Det blir jo stille, Da du ikke selger det hva du får bud på! Er jo ikke så rart det, da folk forventer å få kjøpe gromdeler nesten gratis.... sånn er det jo hver gang noen skal selge noe som er skikkelig. Da får man idiotbud og sammenligninger med billigskrot fra e-bay og diverse. Skal man ha skikkelig motor med skikkelige deler så koster det kroner. Og prisen Vidar har lagt ut delene for er nesten pinlig billig allerede, så å prute på dette synes jeg faktisk er på kanten til frekkhet.... Og forresten er jeg enig med Jørgen, bygg s38! Alvorlig mye grommere enn m30
Azeton Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Forventer ikke, ønsker.. Hvorfor betale mer enn nødvendig?
Oberland Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Ikke selg. sett greiene i 635en. Du kommer til og anger vist du bygger m30 istede for s38. Det høres igrunn ut som en god ide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå