Pes Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Sjekk ut linken, DENNE ER DEFFEKT, SELGES TIL EN SOM KAN MER ENN MEG PÅ DISSE noe som ikke står i annonsen er at ledningen en kappet/sskjært av rett før selve kontakta så den må settes på igjen med en terning eller noe lignende.... http://www.finn.no/finn/object?finnkode=25755329 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hadde vært fristende, men også drygt og kjøpe en maskin man ikke vet om man kan fikse eller ikke :/ Hvor mye skal du evt ha om du fikser\sender den på reparasjon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 hehe, ja det var det da. hvis jeg hadde giddi å fått den fiksa så ville jeg nok ha hatt den selv, men det tar jeg ikke sjansen på i og med at jeg ikke vet hva som kan være galt med den. Håper litt på å treffe en som skjønner seg på dissa og kan kjøpe den slik den står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 noen som er gira? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 må være en kjøper med økonomien i balanse da i allefall, hehe! Den var knusktørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 ja, det er klart. Håper da på å få en som kan detta. Hvis man ikke vet hva som er galt med den, eller har noen anelse om åsen man skal klare å få den fikset, så er det dumt å kjøpe den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Byr 500 møtes trøgstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 sorry mac. har allerede fått 1000kr for den av en i kristiansand. men han skulel ha henten den for 14 dager siden. han ringte meg i går og sa han skulle komme før julaften. tør ikke skrive solgt på den før han faktisk har hentet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Da ble den solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 søren å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 hehe, det kom en type fra Kristiansand å hentet den på flekken. får håpe han klarer å få fyra den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå