can92 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 hei! skal bytte spiller i bilen min, men har sett på adapterne til hvertfall 10 forskjellige spillere, og ingen av de ser ut til å passe i bilen.. Var på bilXtra og bestilte en overgang, men den passet heller ikke.. lurer på om det er noen som vet hvilken overgang jeg trenger og evt hvor jeg kan få tak i den ? tak kfor svar!! kan ta bilder imorgen, hvis noen lurer på hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 De har hvertfall converter på Torshov i Drammen, sikkert ikke det eneste stedet, så sjekk det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 De har hvertfall converter på Torshov i Drammen, sikkert ikke det eneste stedet, så sjekk det ut. har fått tak i en sånn en .. men den som skal passe orginal i bmw e36 passa ikke i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå