Vaffelfanten Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hei, jeg har en 525 e34 hvor jeg vil ha ut frontlyktene. noen som vet hvordan jeg får dem ut? ikke bare linsa men hele greia. Ser også at det noen steder på nettet at man må ta av grillen, mens folk på forumet sier det ikke er nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Jeg brukte denne når jeg tok lyktene mine. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Du slipper MASSE styr hvis du napper av støtfangeren. Tempsensor må ut (tror den skal sitte i fanger) og kontakter til tåkelysene. Så er det fire muttere bak støtlistene.. Deretter tar du ut grillen ved å lette på flere plastklips. Du skal presse inn der hvor den er festet under grillen og der sitter støtfangeren til vanlig, så derfor er det lurt å ta av støtfangeren. Resten er enkelt. Edit: Ble slått på målstreken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Gjorde det nettopp... Ikke noe problem og ta ut uten og ta av fanger... Men da tok jeg ut hele holderen med nær fjern og blink på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå