Koffer Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Bmw 320i 1984mod med 325i 1987 motor. Akuratt bytta motor og satt på tenning for første gang etter motorbytte. Bensinpumpa går så fort jeg skrur på tenning, trodde den kom til å stoppe etterhvert, men det gjør den ikke. hvorfor??
manta-a Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Ska da vel gå hele tiden den vel??Ellers hadd det vel blitt dårlig med suppe frammi der..Mulig æ tar feil da men...
CV-Erik Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 På min E30 så går den i 1sek når man skrur på tenninga, så skrur den seg av, og starter ikke igjen før man starter bilen! Skal vel være slik på alle TROR jeg!
ww2 Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 På min E30 så går den i 1sek når man skrur på tenninga, så skrur den seg av, og starter ikke igjen før man starter bilen!Skal vel være slik på alle TROR jeg! Ja det skal den,må være en koblingsfei i el-nettet på den nye motoren eller def bensinpumpe rele
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Ska da vel gå hele tiden den vel??Ellers hadd det vel blitt dårlig med suppe frammi der..Mulig æ tar feil da men... Nei, den skal pumpe opp trykket i få sekunder når tenningen skrues på, så kobles den helt inn når du starter den.
Koffer Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Problem løst. Hadde kobla styrestrømmen feil på startern. Det er to punkter å koble på der. Når jeg kobla på den riktige, så slutta pumpa og gå!! Helt latterlig!!!!!!!!!!!!!!!! jeg ler
Haakjin Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Problem løst. Hadde kobla styrestrømmen feil på startern. Det er to punkter å koble på der. Når jeg kobla på den riktige, så slutta pumpa og gå!! Helt latterlig!!!!!!!!!!!!!!!! jeg ler Ser det er en gammel tråd , men husker du om det var en gul og grønn ledning elns? Når jeg tenker meg om nå så er det to punkter der ja. Sliter med det samme selv, skal prøve dette idag Håper det er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå