beianmotorsport Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 tenkte å sjekke intressen for m30b34 turbo motoren min. komplett overhalt, men ikke startet og testet enda. spec: m30b34 nye performance råder/lager nye org stempler som er blitt neddreid for lavere komp. oljeretur er ordnet slik som på 745 turbo motorene topp er portet og nye ventiler++ 745 turbo og manifold og wastegate fmic med rør og silikonslanger ny sachs performance clutch sikkert noe mer også som jeg ikke kommer på.. bud ønskes på denne, men ikke skam bud. rundt 25-30 kanskje..
Bassedrammen Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Ser det står V.S bak i trådinfoen her. Vil det si at Vidar Strand har hatt en hånd på denne? hvor holder du til? Meget intr i motoren.
Bassedrammen Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Vurderes solgt var det kansje det skulle bety ja..
Kristian Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 hehe jeg er interessert, kan du sende meg noen bilder?
beianmotorsport Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Bilder kommer. vurderes solgt det betyr ja.
beianmotorsport Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 da ser det faktisk ut som at motor blir solgt på fredag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå