ww2 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ser de selger i USA men er det noen i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Hvor fant du de?Er org de jeg fant tror jeg de koster 3480kr for en 7x16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 https://www.koed.no/2.2.asp?billede=289 ... 36117&nr=1 2356,- pr felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Samme Trodde ikke de var orginale. Har sett de en annen plass en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Fikk bare opp et bilde av en felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Nei,uorg i 7,5x17.. Samme som Torek her inne solgte nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Nei,uorg i 7,5x17..Samme som Torek her inne solgte nettopp. ok,hvor på koed sine sider finner du de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Fikk bare opp et bilde av en felg Sorry,ikke flink på pc. Gå inn på koed,e30,nye deler,felger å tilbehør,side 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Fant noen her i Europa til ca 4000,- for et helt sett, splitter nytt. Samme som Torek her på forumet hadde. Dette er en stund siden dog, så husker ikke hvor det var. Mulig merket var Kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Fikk bare opp et bilde av en felg Sorry,ikke flink på pc. Gå inn på koed,e30,nye deler,felger å tilbehør,side 2!! Takker Helt utrolig her satt jeg og så på koed og fant ingen før jeg opprettet tråden,er tydligvid i koma modus i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Fant noen her i Europa til ca 4000,- for et helt sett, splitter nytt. Samme som Torek her på forumet hadde. Dette er en stund siden dog, så husker ikke hvor det var. Mulig merket var Kopi? Var merket på felgen Kopi,en smule ironisk kommer du på hvor det var gi meg et hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Jo, en smule ironisk, hehe. Men Kopi er kjent for å lage gode felger såvidt jeg vet. Skal se om jeg finner noe, det var noe jeg kom over når jeg sjekket opp priser på Alpina kopifelger når jeg bydde på Tore sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Jo, en smule ironisk, hehe. Men Kopi er kjent for å lage gode felger såvidt jeg vet. Skal se om jeg finner noe, det var noe jeg kom over når jeg sjekket opp priser på Alpina kopifelger når jeg bydde på Tore sine. Jeg fant jeg fant det var kopi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå