Gå til innhold

e30 karross, 325motor, understell etc, selges i et jafs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Kunne tenke meg og bli kvitt det jeg har stående i et jafs, så her er det nok (garantert) noen kr og tjene for den som er villig til og plukke og skru litt.

4 dørs 1990 320 karrosseri, rust på kanaler/hjulbue bak/bakluke ++ , bakplate bør byttes + litt småplukk. ellers er hjulbuene fremme blitt pussa ned og "malt". Bilen står per dags dato uten motor og interiør. Den har takluke, men taklukemotor mangler.

komplett 325 understell, alt fremme av hjullager/foringer osv skal vær i veldig bra stand ettersom det ble montert på bilen et halvt års tid før bilen ble gjemt vekk på et lager og skrudd i deler. understellet står fremdeles på bilen. står også et apex 60/40 senkesett på det.

har en vinge som har stått på bakluken, men den mangler "flappen" som jeg uheldigvis ikke finner, den følger også med.

Nye ting som aldri er montert: skiver fremme og bak + klosser i eske (nypris var rundt 2600,- bare for dette), bakrutesenker, komplett grill, nye fremskjermer. (ulakkert)

325 motor fra 1987 med motor styring fra 1990 320 for å passe i nyere karros. Motor står på motorbukk for øyeblikket. tikket litt som alle m20b25 motorer gjør, men den var veldig sprek til og vær 325 fikk jeg inntrykk av.

Det som ikke følger med er Fangere fremme og bak, framlykter, taklukemotor og eksos.

Har også en 325 Blokk som jeg var i sverige og henta hos en kar som kaller seg for Petri på PPF forumet, en kjent kar med en M5 turbo 1000hk++. Denne blokken skal være "nybygd" for turbo, dvs neddreia stempler osv, er noen år siden jeg hentet den, men somsagt, så henta jeg den hos "Petri", så det skal være bra greier. Ga rundt 4-5 tusen for blokken den gang.

Somsagt så kunne jeg tenkt meg og blitt kvitt alt dette i et jafs, så gidder ikke å begynne å dele opp ting. Her er det absolutt penger og hente for de som gidder.

Selges kr 10.000 for alt. ved rask henting.

Holder til i Stavanger om du vil ta en titt.

HVIS DU IKKE HAR KR, ELLER IKKE HAR MULIGHET TIL OG HENTE DETTE, SÅ VENNLIGST LA VÆR OG TA KONtAKT.

Du når meg på 90266276.

Mvh Stephan

wcpwhbk7t75ck38chlux.jpg

36gqt803jov6zzx50e1y.jpg

nwndl8pvf8n0jzdq8zzt.jpg

rgrs599mso64jobqy5nl.jpg

7nbk0bw596lqrko6tzr6.jpg

ixcf9pbnx178lfvx5cyl.jpg

Skrevet

Glemte og skrive at turbo blokken står i bukk, og har stått der siden den ble henta. Er også servo på bilen.

Ble litt mye kluss her, men sånn er det å ha skrivevansker :-) Spør hvis du lurer på noe!

Skrevet
Hei! har du dokumentasjon på 325 deler?

Understellet skal være orginalt på denne bilen, og motor kommer fra en 87 mod 325 som jeg sikkert kan skaffe reg nr til osv.

Skrevet

Ikke vits å prøve å ringe for å kjøpe kun motor eller understell... har sagt nei 8 ganger på telefon i dag, så begynner å bli litt lei av maset nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...