albcar Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Fikk et lite impulskjøp over meg her om dagen og kjøpte en e30 som har hatt kun en eier. fant ut at det var litt rust og at jeg ikke har tid og ork til å starte med å pusse rust nå. Er ei tykk mappe med på alt som er gjort med bilen ifra første kjøpskontrakt på 255.000 kroner i 1986. Og alle servicer fra 0km til 315 som er siste som er tatt. Bilen har gått 317000 Alle deler har vært byttet så fort det har vært behov for det Uten om rust så må jeg si at den virker veldig strøken. kom gjerne med bud eller bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Er skjermene så dårlig at dem bør/må byttes? Hvordan ser det ut under skjermutbyggerne? Stort sett overflate rust eller digre hull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Tror nok ihvertfall en av skjermene burde byttes. Og skiltaplata bak er nok også klar for en liten sveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Den er fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Åja? Fordi jeg sendte e-post til kontaktperson i annonsen på finn.no. Og fikk svar halv ett i natt at den var solgt. Men vet du om andre steder det er rust? Understell, jekkfester, kanaler osv. Andre feil/mangler? Send gjerne en PM - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Sendt Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknes Motor Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Har fått ånden over meg. Så blir nok beholdt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå