Talker Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Litt dumt spørsmål. Men når jeg skulle skifte vindusviskere på min e34, så oppdaget jeg noe rart. Om man tar av vindusviskeren, og tar ut det stykke som sitter i "bøyen" på viskerarmen, så ser jeg at denne "bøyen" går motsatt vei på førersiden ennpå passasjersiden. Det var også brukt en snodig overgang som gjor at jeg kunne bruke vanlige viskere som man klipser på. Men denne løsningen ødelegger for meg om jeg vil ha slike flate moderne viskere f.eks Er det orginalt at denne bøyen går motsatt vei av hva som er vanlig på de fleste biler på førersiden?? Eller er det forrige eier som av en eller annen grunn har modifisert noe der? Skjønner ikke helt meningen i dette her.
ingard Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Ja, det er motsatt. Du får komplett viskere (venstre og høyre) på koed.no til en billig penge som passer. Anbefales over å modifisere noe.
Talker Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Hvorfor i all verden har de laget noe slikt? Men om jeg vil ha moderne flate viskere da?
MGN90 Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 jeg kjøpt meg bosch viskere på torshov å dem passa fint på=) va ikke nå problem det
Olelink Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Vet ikke hva du sikter til når du tenker på moderne flate viskere. Men e34 bruker nå fortsatt de samme standard viskerene som andre tyske biler. Så e34 er vel ikke noe annerledes sådan selv om den ene armen har "motsatt" feste hake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå