Gå til innhold

Får ikke åpnet dør E39

Zaphod
 Share

Anbefalte innlegg

Vaska bilen i går kveld da det bare var 6 minus og ga den til dama som parkerte den i et parkeringshus på jobb da hun hadde nattevakt. Tenkte at da tørker den sikkert fint om når det er plussgrader der....men neida.

Skulle åpne bakdøra nå og fikk åpnet den men ville ikke lukke seg igjen.. Tok så og holdt igjen døra og låste som gjorde at døra i hvert fall satt fast så jeg fikk kjørt hjem.. Men nå vil ikke døra åpne seg fra hverken innsiden eller utsiden :(

Noen som har tips på hva jeg kan gjøre? Virker ikke som dørhåndtakene tar i noe som helst lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problem på min også. Hvis det har regnet og så fryser det på,så vil ikke førerdøra lukke seg. Må kjøre med døra på en liten gløtt,men får heldigvis låst den under kjøring...

Jeg lot kupe`vifta stå på et halvt døgn,smørte opp mekanismen med 5-56.

Silicone stift over alle gummilister.

Tror det er greit å tørke over alle dører/lister etter vask nå i kulda :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaska bilen i går kveld da det bare var 6 minus og ga den til dama som parkerte den i et parkeringshus på jobb da hun hadde nattevakt. Tenkte at da tørker den sikkert fint om når det er plussgrader der....men neida.

Skulle åpne bakdøra nå og fikk åpnet den men ville ikke lukke seg igjen.. Tok så og holdt igjen døra og låste som gjorde at døra i hvert fall satt fast så jeg fikk kjørt hjem.. Men nå vil ikke døra åpne seg fra hverken innsiden eller utsiden :(

Noen som har tips på hva jeg kan gjøre? Virker ikke som dørhåndtakene tar i noe som helst lenger...

har det problemet på e38 min også funker å låse hele bilen igjen med nøkelen å låse den opp igjen med nøkelen da burde døra kune åpnes igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...