yeahE39 Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Hei, vil montere setevarme i bilenmin nå (E39 520), lei av og fryse i ræva! noen som vet hva jeg trenger av deler ? og en instruksjon på hvordan det gjøres? takk på forhånd
phetchabun Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Eg har nettop kjøpt ny innredning til min 520 skulle vere setevarme i disse setene men da eg pakker ut og skal skifte så er det dårlig med setevarme.Lurer på om dei har klipt eller røsket ut noen ledninger.Såg litt på gamlesetene om det var mulig å flytte over men det såg så innviklet ut at eg ga opp.Så intresant og se hva du får til svar på dette.
mudbug Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Hei, vil montere setevarme i bilenmin nå (E39 520), lei av og fryse i ræva!noen som vet hva jeg trenger av deler ? og en instruksjon på hvordan det gjøres? takk på forhånd Det er enten du kjøpe ettermonteringskit hos BMW som regner med det er dyrt, eller går for å kjøpe fra en ann leverandør. Du må kode med BMW kit. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Universa ... ccessories
mudbug Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Ser at det er en del jobb: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1388066
yeahE39 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 å satan, er jo bedre og kjøpe nye seter med varme i da,også bare legge opp strømmen
AndreasBr Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 å satan, er jo bedre og kjøpe nye seter med varme i da,også bare legge opp strømmen Tror jeg fort kan bli ganske dyrt, kommer ann på hva slags seter. Nå må du huske på at han fyren der IKKE hadde riktig verktøy, og at han derfor valgte å gjøre det på en vanskelig måte.
yeahE39 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 å satan, er jo bedre og kjøpe nye seter med varme i da,også bare legge opp strømmen Tror jeg fort kan bli ganske dyrt, kommer ann på hva slags seter. Nå må du huske på at han fyren der IKKE hadde riktig verktøy, og at han derfor valgte å gjøre det på en vanskelig måte. Hva er riktig verktøy da? får jo flotte skinnstoler og dørtrekk til 8 lapper da. :=)
AndreasBr Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 å satan, er jo bedre og kjøpe nye seter med varme i da,også bare legge opp strømmen Tror jeg fort kan bli ganske dyrt, kommer ann på hva slags seter. Nå må du huske på at han fyren der IKKE hadde riktig verktøy, og at han derfor valgte å gjøre det på en vanskelig måte. Hva er riktig verktøy da? får jo flotte skinnstoler og dørtrekk til 8 lapper da. :=) Han manglet verktøyet for å ta av de .. "stiftene" som holder stoffet til selve stolen. Jeg har behov for å bytte setevarmer i sittedelen av stolen min fordi den er fubar, og kunne aldri engang vurdert å kjøpe ny stol pga det.(sort helskinn) Derfor må jeg finne ut hvor jeg får taki sånn tang for å klemme sammen slike "stifter" og stiftene i seg selv. Jeg må også bytte den "airbagbryteren" som er i passasjerstolen. 8000 kontra 2500 er ganske mye penger. Unødvendig å betale mer enn man må mener nå jeg. Det er liksom en "siste utvei" om man absolutt ikke får det til selv, eller finner noen som har peiling og kan gjøre det for en billig penge.
yeahE39 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 jaja. nå er det jo en grunn til at jeg vil ha andre seter også da:) har blågrått stoff interiør. har sykt lyst på sort sport skinn
kje Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Har sjøl gjort det på min e34 og det er helt kurrant. Vil ikke tro det er så fryktelig møe mer innviklet på en e39, bortsett fra at det muligens må kodes inn av bmw. Ligger ikke det meste av ledningsnett klart på e39'ene?
yeahE39 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Har sjøl gjort det på min e34 og det er helt kurrant. Vil ikke tro det er så fryktelig møe mer innviklet på en e39, bortsett fra at det muligens må kodes inn av bmw. Ligger ikke det meste av ledningsnett klart på e39'ene? aner ikke, syns det ligger en strøm ledning under setet uten noe tilkobling. mulig den er til det :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå