Dolk Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 min 98 523iat har rullet 254000, tight og fin å kjøre og bruker ikke en dråpe olje, har byttet casterstag foringer og de berømte knirkeforingene, forrige eier hadde byttet vannpumpe, starter, dynamo og radiator så de fleste barnesykdomer er luket vekk Knirkeforingene hvor er dei? knirker framme på min bil i humper. Indre foring til stablisatorstag blir ofte kalt for knirkeforing, rett og slett fordi dem begynner å knirke etter en stund.
AC Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Ok,må få bytta dei der! finns det andre som er bedre en dei orginale knirkeforingane?
Odd-M Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Den såkalte knirkeforinga er vel bærekula nede i spindelen bak.
Matren Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Har en 528 som er kjørt 321000, topp teknisk stand perfekt og kjøre også! Har vel ikkje så mykje å sei om bilen er gått langt så lenge det er byttet slitedeler og fulgt servicerute regelmessig!
AC Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 stemme d! hadde au ein 320 for ei stund si jekk godt,men klart bytta mye si eg hadde den frå 2003 t 2010 var vel gått rundt 320 000 nor sellte den. angra mesten på d! bilen nå har vel gått 240 000 m meste bytta,trur kan kjøra mange mil før noge alvorligt sko skje.
tordah Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 jeg kjøpte en e39 523 som hadde gått 300k når jeg kjøpte den. god som gull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå