smez Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 lite tips til dere som er medlem i bmwccn. unison har avtale med bmw klubben spart over 10k i året på å gå fra if til unison og 7k hvis jeg hadde brukt gjensidige.. pluss konge kundevenlighet
Morty999 Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 jeg har terra på mine biler. og jeg sparte ca 5500 på å velge di iforhold til gjensidige.. så jeg skal aldri ha gjensidige noe mer!. prisene går bare nedover for hver år også i terra..
xibriz Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Det er ikke noe å tenke på. Skift forsikring. If og Tryg er billige. (undersøkte 8 plasser for litt siden). Selv skifter jeg selskap hver 6 mnd. Det er ingenting å tjene på å være lojal. Det er de lojale kundene som blir straffet.
Clerion Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 IF?!?!? De havna på 32 000 på det jeg har i dag, hos Gjensidige betaler jeg 21500
xibriz Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 IF?!?!?De havna på 32 000 på det jeg har i dag, hos Gjensidige betaler jeg 21500 Føler at du er dårlig til å prute Jeg fikk først en pris på rundt 850 kr pr mnd for alt mitt. Endte på 600 blank før jeg sa ja.
Clerion Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Hmmm, skal sies at jeg er under 23. Og har 3 biler inkl. Ihvertfall rævva mye å betale
xibriz Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Man må huske på at de som selger forsikringer har syyyykt høye marginer. Vertfall etter min erfaring.
Clerion Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Skal tyne Gjensidige litt. Si at jeg vurderer å bytte ;D Poengere at det må være teit å gi meg 800kr i avkastning og ta igjen 1500 på nyåret ;D
xibriz Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Ring til 3-4 forsikringsselskap å få pris på dine forsikringer. Så tar du den laveste summen å sier til gjensidige at du beholder de som forsikringsselskap hvis de gir deg samme pris. Hvis ikke er det bare å bytte
mudbug Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Jeg tok telefon til Terra som hadde 500 kr mer enn Gjensidig.
calitri Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 forsikringa mi på m5n økte med nesten 6000 kr fikk i brev om. å d va gjensidige, so bye bye t d forsikringselskapet.
pedro Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 lite tips til dere som er medlem i bmwccn. unison har avtale med bmw klubben spart over 10k i året på å gå fra if til unison og 7k hvis jeg hadde brukt gjensidige.. pluss konge kundevenlighet?? De ville ikke forsikre min Alpina B3 engang! Kundevennlige? Javel, men de ville ikke ha meg som kunda da bilen min var for motorsterk. Jeg klaget til avd. sjefen og viste til BMWCCN's avtale uten resultat. Ble CODAN på meg som har gitt meg ett REALT påsmell:evil: med en nesten dobling. Men de er fortsatt rimelige. Forsikrer to biler for prisen av en i Tryg og If. Bil er og blir en melkeku for satan/staten og dens kumpaner. EN ANNEN TING ER AT MAN BØR KJØRE PENT OG AKTPÅGIVENDE. Da går premien ned(jeg har akkurat drept en Auris på glatta i 30km ) Da jeg jobbet som forsikringsrådgiver kalte vi det overnevnte firma i topic for Gjenstridige. P
smez Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 lite tips til dere som er medlem i bmwccn. unison har avtale med bmw klubben spart over 10k i året på å gå fra if til unison og 7k hvis jeg hadde brukt gjensidige.. pluss konge kundevenlighet?? De ville ikke forsikre min Alpina B3 engang! Kundevennlige? Javel, men de ville ikke ha meg som kunda da bilen min var for motorsterk. Jeg klaget til avd. sjefen og viste til BMWCCN's avtale uten resultat. Ble CODAN på meg som har gitt meg ett REALT påsmell:evil: med en nesten dobling. Men de er fortsatt rimelige. Forsikrer to biler for prisen av en i Tryg og If. Bil er og blir en melkeku for satan/staten og dens kumpaner. EN ANNEN TING ER AT MAN BØR KJØRE PENT OG AKTPÅGIVENDE. Da går premien ned(jeg har akkurat drept en Auris på glatta i 30km ) Da jeg jobbet som forsikringsrådgiver kalte vi det overnevnte firma i topic for Gjenstridige. P de hadde null problem med å forsikre 635n min når jeg spurte og alle min biler er delvis motorsterke den med minst hk i er det 196hk.. jeg er uansett kjempefornøyd
andyskog Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Har opplevd mange gode år med Gjensidige her i huset, men nå i høst kom overraskelsen, 540'en økte fra 3000,- til 6000.- En helt brutal økning spør du meg. Og etter eit par timer i tlf med ulike representanter for Gjensidige, så har eg flere ulike forklaringer som gjør meg like lite klok. De vittige er at eg har flere kamerater med samme bil som ikkje har opplevd denne økningen i pris... Synes Gjensidige taper litt ansikt på å holde på slik....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå