Larsegutt Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Nydelig 525i M-Tech Sport Touring med manuell girkasse selges. Her har du alt du trenger av komfort, motorkraft å kjøreglede! Strøkent Alcantara Sport interiør. M-Pakke innvendig/utvendig/understell fra fabrikk. Shadowline. Aut.blendbart innerspeil. Integrerte barneseter. Største kjørecomputer * 19" Orginale Hartge felger. Med Dunlop SP Sport Maxx 265/35/19 dekk bak & 235/40/19 dekk fremme. Dette er solide felger, ingen sporing. (bilen kan evt selges uten 19" med 10.000 kr reduksjon i pris) * 16" AC Schnitzer (kopi) felger på vinter. 225/55/16 Piggfrie Hakkapalitta dekk. * H&R 40mm senkefjærer fremme. (firehjulskontroll utført) * Senket bak med Nivåreguleringen. (omprogrammering) * Lakkerte bremsekalipter. * M-Tech Pedalsett. * M-Tech Dørlister. * M-Tech Bakrutespoiler. * M-Tech Velur matter, inklu bagasjerom. * M5 Speil. * M5 Grill. * Brigth With lyspærer i nærlys, angeleyes å grøftlys. Selvfølgelig komplett servicehefte, samt oppgraderinger av div deler ved utskifting. Bytte av fremre støttestag H+V side, drivbelte til dynamo, bremserør bake, knirkeforinger i bakstilling etterfølgt av ny firehjulskontroll m.m er noe av det som har blitt utskiftet siste tiden. Bilen kom til Norge i 2004 gjennom Tronrud bil, og hadde da gått som adm.bil i Tyskland. Jeg er 4. eier i Norge. Bilen har vært entusiast eigd fra meg de 4 siste år. Dtech behandlet fra tidligere eiger, å har hatt jevnlig polering i mitt eige. Bilen er tight og fin, samt sprek med sin gode 6'er som drar velvillig. Dette er en bil som har blitt tatt godt vare på, og er sjelden i sitt slag med tanke på den manuelle girkassen. Det er med på å gjøre denne bilen til ekte kjøreglede! I September gikk den gjennom en skikkelig omgang før vinteren slo til. Den tråden kan leses her: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... msearch__1 Pris.ant: 239.000,- Inbytte i 4x4 av samme merke kan vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Hei, fin 525 ser det ut til og med riktig spec! Hvilket prisleie tenker du på? -- mvh Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Ikke fastslått ennå. Må sjekke litt rundt. Denne vil ikke gå som gjennomsnittsbilen, men ligge litt høyere i pris med tanke på tilstanden å historikken på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Jeg er heller ikke ute etter gjennomsnittsbilen! -- Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Hvordan står det til vedr. rust forresten? Ser jo bra ut på bildene, men ting skjer jo gjerne innenfra på disse... -- Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Panser å bakluke ble skiftet på garanti sommeren -08. Høgre passasjerdør vart skiftet denne sommeren da en annen bil trillet inni den. Vet om alle de svake punktene på denne type bil, å har vært nøyen med rengjøringen på desse plassene, samt jevnlig polering. Sist jeg sjekket fant jeg ingen antydning på rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Hmmm....så veldig fin ut.. Hvordan er det med foringer i forstilling, byttet? Dempere org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Isofix og hengervekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Jeg kan ikke se noen isofix på bildene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Er ikke isofix standard på disse da? Min '03 525iT har i alle fall det. Forøvrig en nydelig bil! Suverent med manuell på disse Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Kasterforingene ble byttet ut med powerflex tidligere, samt yttre støttestag ble skiftet i sommer. Demperene er orginale fra M-Tech, sammen med H&R fjærer. Ikke isofix, men intregerte barneseter. Tror denne bilen kan dra 2000 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Rettelse, den kan dra 1800 kg henger med brems ifølge vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 "Alt av utstyr utenom navi og el stoler" Har den xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Å uten xenon Skal forandre litt på den teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Da var bilen på Finn http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26183014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg