///FredriK.S Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Hei Lurer på å kjøpe e39, og har funnet en potensiell. Men en ting den mangler, som jeg godt kunne tenkt meg. Det er selvfølgelig el.vinduer bak. Er det noen har som har ettermontert dette før? Hva må byttes osv? Er det veldig mye jobb, eller er det like greit å vente til jeg finnet en med dette orginalt? - Fredrik
///FredriK.S Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 lurer på det samme selv Er kjekt det. Har her på følelsen at det er en del jobb : /
Tom K Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 tja, du må nok bytte hele vindusmekanismen + dørtrekk ihvertfall, vet ikke om det ligger ledninger klar til vindusheisen eller om du må legge opp dette også
///FredriK.S Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 tja, du må nok bytte hele vindusmekanismen + dørtrekk ihvertfall, vet ikke om det ligger ledninger klar til vindusheisen eller om du må legge opp dette også Noen som vet om det ligger ledninger klar til vindusheien? Går jo sikkert ann å kjøpe to bakdører fra en demontert bil med hele mekanismen orginalt
Tom K Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 sparer kanskje litt jobb med det ja, hvis du finner en med samme interiørfarge og samme lakk kode
yeahE39 Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 sparer kanskje litt jobb med det ja, hvis du finner en med samme interiørfarge og samme lakk kode hvorfor samme interiør og samme lakk kode? på min bil så er det sveiv men alikevel er det "klart" til el.bryter i håndtaket. så regner med man kan bruke samme interiør.. men spørs jo om man er avhengig og få bort hullet etter sveiva.
Tom K Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 det var det jeg tenkte på, hvis han er såpass nøye at hab vil ha elvindu bak så vil han nok ikke ha noe hull i dørtrekket og hvis han bytter hele døra så bør han finne en med samme farge
yeahE39 Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 det var det jeg tenkte på, hvis han er såpass nøye at hab vil ha elvindu bak så vil han nok ikke ha noe hull i dørtrekket og hvis han bytter hele døra så bør han finne en med samme farge stemmer:) men det han snakka om var og kjøpe dører med el heisen i. også flytte over såvidt jeg forsto, har vert på tanken selv. men ser for meg en hælvetes jobb med strøm hvis det ikke ligger der fra før "/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå