M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Komplett matter, trekk, deksler osv til E46 M3 og E46 coupe, til å baki. Er med cd veksler luke, osv. 1 stk Verktøy deksel. 1 stk kompressor. Gi bud SKAL bort fort som F. Pm, her eller ring: 90141919. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Intr i kompressoren, har 2003 mod e46 coupe. 325 automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Intr i kompressoren, har 2003 mod e46 coupe.325 automat. Det er luft kompressor til å fylle luft med. Jeg som har skrevet litt dumt kansje. Du skal vel ha til motoren du? Da er ESS de beste på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Stemmer stemmer Takk for tips, titter på løsningene deres alt. Ser ut til at du har litt peiling, så derfor våger jeg å spørre: Er det en stor operasjon å bytte fra automatkasse til M3 kasse, er redd for at min ryker relativt kort etter oppgradering av motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Stemmer stemmer Takk for tips, titter på løsningene deres alt.Ser ut til at du har litt peiling, så derfor våger jeg å spørre: Er det en stor operasjon å bytte fra automatkasse til M3 kasse, er redd for at min ryker relativt kort etter oppgradering av motor? Ja, den kassa de ryker nok ganske så fort. Må ha pedalstell, clutch pumpe på pedal stellet, med føler, ledningene fra føler må kobles, må ha bremse veske beholder med uttak til slange til pumpa, så må du ha kasse, spakstell, svinghjula, clutch, mellom aksle og sikkert noe jeg har glemt. Alle E46er har samme pedalstell osv, så en bil på hoggeren er kjekt. Men ikke alle har den pumpa med følerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå