NBCustom Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 det skal godt gjøres å finne noe råere enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Finnes mye som er råere, men boble er råtøft , optimale på stripa også med rundt 200hk+ Lett og med riktig vektfordelin så er man langt kommet, har sett at bobler har fått amcar med store V8 putre flaue hjem et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 yes, ikke mange biler som kan løfte forhjulene med 150hk.. Og kjøre 402m på under 12sekunder med 200hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Boble er gromt det. Skulle likt å hatt såpass med pulver i min også. Mine 50hk blir litt spedt. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 1303s du har? har lyst på boble selv, er noe eget ved de bila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Gamle bobler er sjefolainen! Og det skal ikke mye pulver til for å flytte dem ganske kjapt. Men jeg blir ikke sååå veldig imponert av biler som kan spøle litt på en oljeflekk. Det blir litt av det samme som å bli rasket over av at en 16-åring kan smøre brødskiva si selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Bobler er flotte biler! Savner min gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 mi boble spinner jo også hehe 1600cc er jo litt tøft men ikke rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Hehe, trenger ikke å være raske bare fordi at de er i stand til å spinne litt Skal heller ikke så mye til for å få ei gammel boble/beachbuggy til å gå opp på bakhjulene med den vektfordelingen de har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 det skal godt gjøres å finne noe råere enn dette Hvertfall den som kommer @0:58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå