M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Motoren er ute og bare noe småtteri igjen inni. Lurer på om jeg skal spandere disse.
SSM Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Jeg leste MOTON ved første øyekast der, begynte å lure om du var enda mer gal Men det var jaggu dyrt nok dette og.
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Syns vel ikke 25 + frakt, er så hakk gale, når KW 3 koster 16 liksom. Vært å sett dette live, og ser meget bra ut. Så super hygelige karar der, blir laga i UK, så lett å fikse/ sende til overhaling osv. Moton koster jo skjorta og litt til.
ehrnst Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Skikkelig understell dette, ja:) frakt fra Norge til uk er desverre litt kostbart.
oddis Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Syns vel ikke 25 + frakt, er så hakk gale, når KW 3 koster 16 liksom. KW 3 eller KW V3/3 veis? Mulig jeg har misforstått noe, men 3 veis KW koster FLESK. Over 30k bare for foran.
Thunegutt Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 KW V3 er 3 veis i det at det er justerbart i høyde, kompresjon og retur. Dette er da et street kit med tuv papirer. Tror nok du mener KW Competition når du skriver den prisen. Her er det en litt annerledes "betegnelse" da feks Competition 2 veis er justertbart i høyde, retur og kompresjon. Men Competition 3 har dette itillegg til inviduell justering av kompresjon/retur i både "low speed" og "high speed" Competiton er da full race kit
oddis Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 KW V3 er 3 veis i det at det er justerbart i høyde, kompresjon og retur. Dette er da et street kit med tuv papirer. Tror nok du mener KW Competition når du skriver den prisen. Her er det en litt annerledes "betegnelse" da feks Competition 2 veis er justertbart i høyde, retur og kompresjon. Men Competition 3 har dette itillegg til inviduell justering av kompresjon/retur i både "low speed" og "high speed" Competiton er da full race kit Alright.. da er jeg med. Betegnelsene gikk litt i surr for meg. Jeg husker iallefall å få pris på 64 000kr for foran og bak KW Comp til E30 M3.
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Mente KW W3, som knakk for meg sist og jeg fikk ikke ny av KW. Dette er Nitron og ikke Moton. http://www.nitron.co.uk/
Azeton Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Hvilken bredde er det du kjører på ishjula der ? Blir det noe kompressor/turbo på denne?
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Hvilken bredde er det du kjører på ishjula der ? Blir det noe kompressor/turbo på denne? Felgene er 7" dekka er vel 145. Blir ESS presse igjen her.
Vegah Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Stilig prosjekt, skal følge med. link til hulk prosjektet, viss du hadde prosjekt ?
M3 Yngve Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Nå er bilen klar for bur bygging osv. Skal stå ute å fryse litt nå, til buret kommer.
Jørgen-A Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Skal du sveise buret selv eller? får man kjøpt sån halvfedig bur til e46? Hvilken farge skal du ha? lurer bare på om du har sett denne: trenger ikke skifte farge for att den skal bli rå=)
M3 Yngve Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Du den er så stygg den grønn fargen. Har bestilt ferdig WRC bur fra custom cages eller hva det heter. Ferdig bøyd, og alt er bare til å sveise sammen. En kompis som er god på sveis, skal gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå