Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Syns vel ikke 25 + frakt, er så hakk gale, når KW 3 koster 16 liksom. Vært å sett dette live, og ser meget bra ut. Så super hygelige karar der, blir laga i UK, så lett å fikse/ sende til overhaling osv.

Moton koster jo skjorta og litt til.

Skrevet
Syns vel ikke 25 + frakt, er så hakk gale, når KW 3 koster 16 liksom.

KW 3 eller KW V3/3 veis? Mulig jeg har misforstått noe, men 3 veis KW koster FLESK. Over 30k bare for foran.

Skrevet

KW V3 er 3 veis i det at det er justerbart i høyde, kompresjon og retur. Dette er da et street kit med tuv papirer. Tror nok du mener KW Competition når du skriver den prisen. Her er det en litt annerledes "betegnelse" da feks Competition 2 veis er justertbart i høyde, retur og kompresjon. Men Competition 3 har dette itillegg til inviduell justering av kompresjon/retur i både "low speed" og "high speed"

Competiton er da full race kit :)

Skrevet
KW V3 er 3 veis i det at det er justerbart i høyde, kompresjon og retur. Dette er da et street kit med tuv papirer. Tror nok du mener KW Competition når du skriver den prisen. Her er det en litt annerledes "betegnelse" da feks Competition 2 veis er justertbart i høyde, retur og kompresjon. Men Competition 3 har dette itillegg til inviduell justering av kompresjon/retur i både "low speed" og "high speed"

Competiton er da full race kit :)

Alright.. da er jeg med. Betegnelsene gikk litt i surr for meg. Jeg husker iallefall å få pris på 64 000kr for foran og bak KW Comp til E30 M3.

Skrevet
Hvilken bredde er det du kjører på ishjula der ?

Blir det noe kompressor/turbo på denne?

Felgene er 7" dekka er vel 145.

Blir ESS presse igjen her. :D

Skrevet

Skal du sveise buret selv eller? får man kjøpt sån halvfedig bur til e46? Hvilken farge skal du ha? lurer bare på om du har sett denne:

e7zcz1r2dkv1bv2pfe57.jpg

trenger ikke skifte farge for att den skal bli rå=)

Skrevet

Du den er så stygg den grønn fargen.

Har bestilt ferdig WRC bur fra custom cages eller hva det heter. Ferdig bøyd, og alt er bare til å sveise sammen.

En kompis som er god på sveis, skal gjøre det. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...