M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Planen var en E36 325 som vinter bil, men så fikk jeg skambudet mitt inn på en sen 01 SMG E46 M3 ikke tak luke seff. . Med 210 000 på teleren, er den så vitt innkjørt, he he. 1 eiers, alle service og en meget fin og u skrudd bil. Noen som kan forklare meg hvordan denne lunch kontrollen på SMG virker?? Den som ikke skal brukes for mye, ha ha, for se da vet du. Surrer jo masse ting oppi hodet her, men får prøve at det ikke tar helt av. 1 pri nå er å lage den klar så vi for kjørt litt på isen i rom julen og januar. Har tatt ut alt baki, tak trekket, seter osv. Skal lage kun bøyle for å ha lov til å kjøre oss Hebbe. Skal ta av fangere, skjørter og sette på org E46 forskjermer, så det ikke er så farlig med en utfor kjøring eller to. Har bestilt WRC FIA bur ferdig bøyd, kappa og tilpassa. Har bytta til med et kompressor kitt, som kommer vel over fjellet snart. Så blir å kjøre i januar og pelle bilen ned for bur bygg, V ratt konversering, og ellers alt som skal lages og mekkes. Jeg skal prøve å lage clutch og smg. Får jeg til det, må det bare bli knall å kjøre med. Farge er ikke bestemt enda, men håper jeg rekker å få noe farge på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Grei sladde kjerre på isen det det!!Blir spennende å sjå ka du gjere med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Noen som kan forklare meg hvordan denne lunch kontrollen på SMG virker?? Den som ikke skal brukes for mye, ha ha, for se da vet du. -Deaktiver alt av traction control og antispinn -Vel Sport program og trinn 6 på SMG kassa -Så tar du spaken, fører den frem og holder den der -Trø gassen i bånn -og slipp spaken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Skal følke med her !! Blir da ''ny Hulk''?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 blir bra dette vel som vanlig Yngve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Haha.. kalas! Friskt pågangsmot på Sandefjord-kanten. Flott isbil på tross av SMG Kutter du ut hele SMG-saken visst du ikke får det til å virke med begge deler? Litt spent på åssen du har tenkt å få til dobbel giroverføring. Blir det kompressor på isen visst du får settet snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Høyrestyrt M3 som har gått over 200 000, tyder på at dette skambudet ditt kan ha vært ok ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Takk for tips Larsen, var noe sånt jeg har lest meg til. Bilen er ikke sammen helt nå, så for prøve en av dagene. Hulken er historie, men denne blir nok ganske lik på motor sia, med grommere bur, annen farge osv. Trond: Skal ikke ha to gir over føringer, bare en clutch. Skal gire med smg opplegget, men clutche når brekket skal brukes ol. Er flere ting som kan gjøres, på den biten, men håper i ecuen, skjønner at jeg kødder for mye der. Jeg var også litt skaptisk til smg, men er positivt overasket på hvor bra den girer. Men ellers blir det mannuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Fin bil, blir morro å følge med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Fin bil, blir morro å følge med på denne Takk takk. Har nå tatt ut mye inni, og kun to M-tech stoler, dørtrekk, teppe osv er igjen. Så måtte det testet litt på snø føret og 17" pigg dekk. Det var kanell gøy, og best av alt, den clutcher av seg selv når bakhjula står stille. Så da er jeg mye nærmere ekstra clutch funksjonen, som jeg planlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Bilder Yngve bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Hva side er det du bruker for å finne biler i england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Steike;) ligger på latsiden her ja blir å følge med her ja. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Her må man følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Hva side er det du bruker for å finne biler i england Pistonheads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå