Oberland Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Så fin olje-tempometer du har der Yngve Olje trykk takk Tror jeg får problem med å finne et sted jeg kan ha trykk saken. Ikke plass nedi der. Lurer på om jeg skal ta bort termostaten på vannet og olja. Noen som har gjort det på olja før? Bare den ikke blir for kald bare. Noen innspill takk ? Bilde av motor kommer i løpet av helgen. Kan du ikke kjøre med el-vannpumpe og styring da? Uten termostat selfølgelig.. Oljetempen hadde jeg ikke kødda med tror jeg.. Men blir den for varm da, med en skikkelig kjøler??
M3 Yngve Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Skrevet Juni 5, 2011 Ønsker å kjøre med mest mulig org, for de ingenørene oss BMW er ikke født bak ei låve dør. El pumpe funker bra, men el styre pumpe vet jeg flere klager på ved raske kontraer og mye utslag. Blir å ta bort termostaten om vannet blir varmt, men funka fint på veien å sta. Blir større olje kjøler om den blir varm.
M3 Yngve Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Skrevet Juni 5, 2011 Vært ute å prøvd bilen litt i dag, meget morsomt å kjøre kompressor mata bil igjen. Men gubben er ratt rusten som faen, så har må det kjøres mye oppe Mo. Hvorfor fucker bildene om dagen her ?
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Antakeligvis bildeserveren som er nede igjen. Funker jo fjell å bruke www.photobucket.com, mye raskere opplastning der. Kompressormata bil er jo aldri feil, hehe.
Thunegutt Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Fått M3`n tilbake fra ESS? Fortell litt om hvordan det gikk da vel mye effekt-ladetrykk fikk du?
Spiritus Sancti Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Fått M3`n tilbake fra ESS? Fortell litt om hvordan det gikk da vel mye effekt-ladetrykk fikk du? Det er 2 svarte spor på 50-100 meter etter litt gass i 3. gir for å si det sånn;)
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Mener han sa noe 437 rwd, på tlf. Noe annet vet jeg ikke, bryr meg ikke så mye om tall, bare det funker jeg. Mange kommer med store tall, som ikke slepper på 4 gir en gang. Ligger i 80-100 og litt hard ned giring til 3, så blir det fine sorte streker med nye 265 dekk, og uten stabbstag, så godt feste er det da.
Thunegutt Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 437 rwd= rear wheel drive? Du mener kanskje rwhp Er litt spent på hva trykk du fikk?
Oberland Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Ønsker å kjøre med mest mulig org, for de ingenørene oss BMW er ikke født bak ei låve dør. El pumpe funker bra, men el styre pumpe vet jeg flere klager på ved raske kontraer og mye utslag. Blir å ta bort termostaten om vannet blir varmt, men funka fint på veien å sta. Blir større olje kjøler om den blir varm. Hehe, helt enig der for å si det sånn, de er ikke kjent for å være noen tosker akkurat! Men jeg selv har tenkt å kjøre el.pumpe som går for fullt hele tiden, og en stor 80graders termostat som bremser minst mulig.. Og rikelig stor oljekjøler:)
Nupen1 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Ønsker å kjøre med mest mulig org, for de ingenørene oss BMW er ikke født bak ei låve dør. El pumpe funker bra, men el styre pumpe vet jeg flere klager på ved raske kontraer og mye utslag. Blir å ta bort termostaten om vannet blir varmt, men funka fint på veien å sta. Blir større olje kjøler om den blir varm. Hehe, helt enig der for å si det sånn, de er ikke kjent for å være noen tosker akkurat! Men jeg selv har tenkt å kjøre el.pumpe som går for fullt hele tiden, og en stor 80graders termostat som bremser minst mulig.. Og rikelig stor oljekjøler:) Ville nok gått for 65 grader...
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Trykk vet jeg ikke Thune. Har holdt på med servo slanger i times vis, fy for noe dritt når det er så trangt. Føre stolen er bolta fast der den skal stå, dørplater er laga og nesten klare for montering. Demper tanken på v siden, har fått deg et fint feste, så blir det h stol, damper tank, seler, unibals på stabbstag bak ( foran kjører jeg ikke med, mulig på runde tider) og en hel haug ting enda som må gjøres. Fy sånne små ting tar tid på slutten ja.
Thunegutt Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Har du ikke lagt opp en ekstern ladetrykksmåler? Det er jo kjekt å ha. Kjører du ikke med stabstag "tilkoplet" foran? Å hvorfor ikke?
KingB Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 ....på stabbstag bak ( foran kjører jeg ikke med...... WTF?? Hva er greia med å kjøre uten stabstag foran a...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå