Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så fin olje-tempometer du har der Yngve :mrgreen:

Olje trykk takk :wink:

Tror jeg får problem med å finne et sted jeg kan ha trykk saken. Ikke plass nedi der.

Lurer på om jeg skal ta bort termostaten på vannet og olja. Noen som har gjort det på olja før?

Bare den ikke blir for kald bare. :shock: Noen innspill takk ?

Bilde av motor kommer i løpet av helgen. :D

Kan du ikke kjøre med el-vannpumpe og styring da? Uten termostat selfølgelig.. Oljetempen hadde jeg ikke kødda med tror jeg.. Men blir den for varm da, med en skikkelig kjøler??

Skrevet

Ønsker å kjøre med mest mulig org, for de ingenørene oss BMW er ikke født bak ei låve dør.

El pumpe funker bra, men el styre pumpe vet jeg flere klager på ved raske kontraer og mye utslag.

Blir å ta bort termostaten om vannet blir varmt, men funka fint på veien å sta.

Blir større olje kjøler om den blir varm.

Skrevet

Vært ute å prøvd bilen litt i dag, meget morsomt å kjøre kompressor mata bil igjen. :mrgreen:

Men gubben er ratt rusten som faen, så har må det kjøres mye oppe Mo. :wink:

Hvorfor fucker bildene om dagen her ?

Skrevet

Mener han sa noe 437 rwd, på tlf. Noe annet vet jeg ikke, bryr meg ikke så mye om tall, bare det funker jeg.

Mange kommer med store tall, som ikke slepper på 4 gir en gang.

Ligger i 80-100 og litt hard ned giring til 3, så blir det fine sorte streker med nye 265 dekk, og uten stabbstag, så godt feste er det da. :mrgreen:

Skrevet
Ønsker å kjøre med mest mulig org, for de ingenørene oss BMW er ikke født bak ei låve dør.

El pumpe funker bra, men el styre pumpe vet jeg flere klager på ved raske kontraer og mye utslag.

Hehe, helt enig der for å si det sånn, de er ikke kjent for å være noen tosker akkurat!:) Men jeg selv har tenkt å kjøre el.pumpe som går for fullt hele tiden, og en stor 80graders termostat som bremser minst mulig.. Og rikelig stor oljekjøler:)

Skrevet

Hehe, helt enig der for å si det sånn, de er ikke kjent for å være noen tosker akkurat!:) Men jeg selv har tenkt å kjøre el.pumpe som går for fullt hele tiden, og en stor 80graders termostat som bremser minst mulig.. Og rikelig stor oljekjøler:)

Ville nok gått for 65 grader... ;)

Skrevet

Trykk vet jeg ikke Thune.

Har holdt på med servo slanger i times vis, fy for noe dritt når det er så trangt.

Føre stolen er bolta fast der den skal stå, dørplater er laga og nesten klare for montering.

Demper tanken på v siden, har fått deg et fint feste, så blir det h stol, damper tank, seler, unibals på stabbstag bak ( foran kjører jeg ikke med, mulig på runde tider) og en hel haug ting enda som må gjøres.

Fy sånne små ting tar tid på slutten ja. :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...