_anders Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Bilen blir jo mere overstyrt når du kjører stivere oppsett bak enn fram Og denne herremannen liker jo den kjørestilen
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Får mere feste foran ved å kjøre uten stabb stag, føler jeg. Men skal se om jeg får det på denne bilen. Er jævla mye rør og slanger på v siden der nå.
KingB Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Får mere feste foran ved å kjøre uten stabb stag, føler jeg. Men skal se om jeg får det på denne bilen. Er jævla mye rør og slanger på v siden der nå. MÅ HA! Kjører selv 28mm stag foran + K-sport coilover på det stiveste + Toyo R888. Stivt som F, og ikke snakk om at det slipper!
Thunegutt Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Viss det ikke slipper, kjører du ikke fort nok Har aldri kjørt BMW uten stabstag foran, men prøvde en gang en Mercedes 124 serie uten stabstaget, og det voglet og vaiet som en liten jolle på sjøen, og det va på et rett strekke...
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Har HR største bak, og det funka kjempe bra på den grønne. Så skal prøve begge deler i år.
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Nå er motor rommet ferdig, kun en slange fra motordekselet og en liten catch tank for olje damp. Har bolta fast setene noe inne, og beltene er på plass, fått på unibols på stabbstaget bak, og lage dør sider. Ikke lenge til den er 100 % ferdig nå.
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Noen som har noe tips på en fin ting å sette her? Må være med hull og skrue, så viren kan settes fast. Skal være til å åpne døra.
thorbis Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Noen som har noe tips på en fin ting å sette her? Må være med hull og skrue, så viren kan settes fast. Skal være til å åpne døra. har ikke porsche noen fine løsninger på sånt a yngve? mener jeg har sett endel sånt i i eldre 911`r
bmwZ Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Noen som har noe tips på en fin ting å sette her? Må være med hull og skrue, så viren kan settes fast. Skal være til å åpne døra. Denne M3en er gjennomført fra A til Å Når det gjelder døråpner så kan du jo bruke noe liknende som Porsche GT3 RS mk2 har kanskje?
thorbis Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Noen som har noe tips på en fin ting å sette her? Må være med hull og skrue, så viren kan settes fast. Skal være til å åpne døra. Denne M3en er gjennomført fra A til Å Når det gjelder døråpner så kan du jo bruke noe liknende som Porsche GT3 RS mk2 har kanskje? der var den jeg tenkte på ja!
Soleim Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Fyflate for ett råskinn Ett spørsmål til starten av prosjektet; Hvordan var ombyggingen fra h-ratt til v-ratt? Mye arbeid eller?
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Hm, men hvordan skal jeg få satt fast en vire i en sånn løkka sa ?
thorbis Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 tre wiren inn i døra og tre den gjennom løkka og lås den på innsida dørplata med en wierelås eller no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå