Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får mere feste foran ved å kjøre uten stabb stag, føler jeg. Men skal se om jeg får det på denne bilen. Er jævla mye rør og slanger på v siden der nå.

Skrevet
Får mere feste foran ved å kjøre uten stabb stag, føler jeg. Men skal se om jeg får det på denne bilen. Er jævla mye rør og slanger på v siden der nå.

MÅ HA!

Kjører selv 28mm stag foran + K-sport coilover på det stiveste + Toyo R888.

Stivt som F, og ikke snakk om at det slipper!

Skrevet

Viss det ikke slipper, kjører du ikke fort nok ;) Har aldri kjørt BMW uten stabstag foran, men prøvde en gang en Mercedes 124 serie uten stabstaget, og det voglet og vaiet som en liten jolle på sjøen, og det va på et rett strekke...

Skrevet

Nå er motor rommet ferdig, kun en slange fra motordekselet og en liten catch tank for olje damp.

Har bolta fast setene noe inne, og beltene er på plass, fått på unibols på stabbstaget bak, og lage dør sider.

Ikke lenge til den er 100 % ferdig nå. :mrgreen:

5ipgy37l59er0gmztfcu.jpg

lg1x8q5pgtyhfdh9jcwh.jpg

eainrzxhlndpik543p4c.jpg

xzu6ucvvr9w2kxl9pwza.jpg

1eoefm7w65t31sowunww.jpg

jwdvwbhikcl0k4iy6sz8.jpg

ex6nydtbf3gko6ujndmr.jpg

6dnwgodpbe0918xxget4.jpg

Skrevet

Noen som har noe tips på en fin ting å sette her? Må være med hull og skrue, så viren kan settes fast. Skal være til å åpne døra. :D

ptxxjgovco6qan0z7rr2.jpg

Skrevet
Noen som har noe tips på en fin ting å sette her? Må være med hull og skrue, så viren kan settes fast. Skal være til å åpne døra. :D

har ikke porsche noen fine løsninger på sånt a yngve? mener jeg har sett endel sånt i i eldre 911`r

Skrevet

Denne M3en er gjennomført fra A til Å :D

Når det gjelder døråpner så kan du jo bruke noe liknende som Porsche GT3 RS mk2 har kanskje?

1006_07+2010_porsche_911_gT3_RS+door_handle.jpg

Skrevet

Denne M3en er gjennomført fra A til Å :D

Når det gjelder døråpner så kan du jo bruke noe liknende som Porsche GT3 RS mk2 har kanskje?

1006_07+2010_porsche_911_gT3_RS+door_handle.jpg

der var den jeg tenkte på ja!

Skrevet

Fyflate for ett råskinn :applause: Ett spørsmål til starten av prosjektet; Hvordan var ombyggingen fra h-ratt til v-ratt? Mye arbeid eller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...