Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fyflate for ett råskinn :applause: Ett spørsmål til starten av prosjektet; Hvordan var ombyggingen fra h-ratt til v-ratt? Mye arbeid eller? :)

Takk takk :D

Er en del småtteri og tenke på, en del å flytte over osv, så er vel en del jobb ja.

Nå har jeg V styrt manuell, som var H styrt SMG. :mrgreen:

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
tre wiren inn i døra og tre den gjennom løkka og lås den på innsida dørplata med en wierelås eller no?

Må lage større hull osv i døra da. Har virestømpa på innsiden, så best med noe jeg kunne skrudd på utsiden der. :shock:

Skrevet

Drittlekkert :applause: Det gjor seg godt med fjerning av dekslene til kupefilteret i motorrommet. Får jo se heile motoren nå 8) Digger denne bilen din :twisted:

kjører du luftfilteret rett på kompressoren? Btw; du mangler airbagen :lol:

Skrevet
skal sjekk opp en mulig ting du kan bruke, som vi har på arbe jeg yngve. høyspent deler hehe.

Gjør det, takk takk. :D

He he Thune, kjører filter rett på ja, prøver å ser om der funker greit.

Skal ikke bruke det ratte der. Har nytt Sparco ratt på hylla, som snart skal på. :D

Skrevet

du kunne jo kanskje fått noen til og dreid en kule i alu med noe sånn feste greier, ? Er du med? :)

også, har du sånn sandmatte eller hva det heter på platene ved beina dine? så du ikke skal skli med bena? :)

og ellers er jo alt helt strøkent som vanelig, er helt rååååått!:D

Skrevet

Har sånn polert dørkalu, som jeg bare har vanlig tøy matta oppå.

I dag har bilen fått ny servo slange, som endelig ble 100 %. Så har den fått tankene bak satt fast, fått siste potte feste på, og nytt ratt med snapp-off lingnende ratt nav, vaske og lufta litt bremser.

I morra blir det noe dekor og mulig litt prøve kjøring. :D

Skrevet
Har sånn polert dørkalu, som jeg bare har vanlig tøy matta oppå.

I dag har bilen fått ny servo slange, som endelig ble 100 %. Så har den fått tankene bak satt fast, fått siste potte feste på, og nytt ratt med snapp-off lingnende ratt nav, vaske og lufta litt bremser.

I morra blir det noe dekor og mulig litt prøve kjøring. :D

Hvor får man kjøpt rattnav til e46? :)

Skrevet

"Hvor får man kjøpt rattnav til e46"

I den grønne kjøpte jeg på BS Bildeler, men nå har jeg kjøpt en sånn du må sveise på. Ordentlig race ting, fra Deemontveeks i UK.

Skrevet

Den blei helt rå... Mye jobb, men et bra resultat. Moro at noen legger vekt på både effekt og utseendet, ikke bare en av dela.

Skrevet
Den blei helt rå... Mye jobb, men et bra resultat. Moro at noen legger vekt på både effekt og utseendet, ikke bare en av dela.

Jo takk du. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...