toffe92 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 halla, har et problem med vindusviskeren min på min e34. problemet er at når jeg bruker dem så funker de som de skal, men når jeg skal skru dem av så stopper dem mindt på ruta:( tror kansje det kan ha noe og gjøre med en parkerings sensor ellerno for vindusviskeren, hvis det finnes hehe noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim00 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Vindusviskermotor finner man alltids på høgger'n til så gamle biler! Skal nok ikke koste for mye det! Sikkert et smal sak å bytte og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Viskerene går jo, hvorfor skal man da bytte motoren?!? Jeg har en mistanke om at dette kan skyldes relèfeil. I såfall en enkel og billig fix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Viskerene går jo, hvorfor skal man da bytte motoren?!?Jeg har en mistanke om at dette kan skyldes relèfeil. I såfall en enkel og billig fix. visker motoren er byttet, glemte og skrive det prøver og bytte rele jeg:) det er vell under panseret ? eller under baksetene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahE39 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Viskerene går jo, hvorfor skal man da bytte motoren?!?Jeg har en mistanke om at dette kan skyldes relèfeil. I såfall en enkel og billig fix. visker motoren er byttet, glemte og skrive det prøver og bytte rele jeg:) det er vell under panseret ? eller under baksetene ? var den viskermotoren du byttet til brukt? kan jo da skyldes at den er slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Viskerene går jo, hvorfor skal man da bytte motoren?!?Jeg har en mistanke om at dette kan skyldes relèfeil. I såfall en enkel og billig fix. visker motoren er byttet, glemte og skrive det prøver og bytte rele jeg:) det er vell under panseret ? eller under baksetene ? var den viskermotoren du byttet til brukt? kan jo da skyldes at den er slitt helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Viskerene går jo, hvorfor skal man da bytte motoren?!?Jeg har en mistanke om at dette kan skyldes relèfeil. I såfall en enkel og billig fix. visker motoren er byttet, glemte og skrive det prøver og bytte rele jeg:) det er vell under panseret ? eller under baksetene ? var den viskermotoren du byttet til brukt? kan jo da skyldes at den er slitt Alvorlig talt, slitt viskermotor? Det er en elektrisk motor som går rundt. Enten virker den, eller så virker den ikke. Den stopper ikke helt vilkårlig. Er det feil her så skyldes det noe som står FØR motoren, f.eks. relè som jeg tror, eller så er det noe feil med mekanismen ETTER motoren som gjør at den stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahE39 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 visker motoren er byttet, glemte og skrive det prøver og bytte rele jeg:) det er vell under panseret ? eller under baksetene ? var den viskermotoren du byttet til brukt? kan jo da skyldes at den er slitt Alvorlig talt, slitt viskermotor? Det er en elektrisk motor som går rundt. Enten virker den, eller så virker den ikke. Den stopper ikke helt vilkårlig. Er det feil her så skyldes det noe som står FØR motoren, f.eks. relè som jeg tror, eller så er det noe feil med mekanismen ETTER motoren som gjør at den stopper. demonter og se inni du det er elektriske komponenter som kan bli "slitt" defekt! som gjør at den ikke går som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Les problemet til trådstarter du, så skjønner du at motoren fungerer helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahE39 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Les problemet til trådstarter du, så skjønner du at motoren fungerer helt normalt. er fult klar over det! siste svaret var til deg som hevder at viskermotorer ikke kan ha "problemer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Parkeringen blir styrt av elektriske baner inne i motoren (messing slider som løper forbi diverse stifter), som da nevnt så kan det faktisk være motoren innvendig som sliter, men igjen jævlig rart da denne er flunkende ny... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå