vidarro Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Ser ut til at jeg må få tak i en ny diff i full fart,da den gammle er litt skranglete,så er det noen som har/vet om en slik så hadde jeg blitt glad.vidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 det passer vel frahvilkensomhelst e30 vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarro Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 For og være ærlig vet jeg ikke helt sikkert, men det er sperre på den som sitter der nå orginalt så hadde jo vært ønskelig med det igjen,men tar det første og beste jeg får tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Jeg vil tro du kan sette inn clutchene i den diffen du får tak i, eller du kan jo finne ut hvorfor den skrangler og finne det, for diffbrems er jo veldig flott å ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Har diff æ leggan æ da.Men ikke sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå