krholt Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Hva må til for å koble dette opp i en E39 med kasett spiller ? Fått med meg at noe skal ligge baki men hva ? Gjelder en 530dat med stor kjørecomp og kasettspiller.
GT1 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Hva må til for å koble dette opp i en E39 med kasett spiller ?Fått med meg at noe skal ligge baki men hva ? Gjelder en 530dat med stor kjørecomp og kasettspiller. PM SENDT
kroken Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 du trenger en 16:9 tv boks også vis ikke vil bildet bare vises i liten format så det er ikke bare plugg and play får dere som har liten tv.. men den boksen er ikke dyr på ebay rundt 1000 lappen
GT1 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 du trenger en 16:9 tv boks også vis ikke vil bildet bare vises i liten format så det er ikke bare plugg and play får dere som har liten tv.. men den boksen er ikke dyr på ebay rundt 1000 lappen Dette er helt feil. Bildet vises i full størrelse 16:9 format uten noen videre modifikasjon eller komponent bytte.
kroken Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 du trenger en 16:9 tv boks også vis ikke vil bildet bare vises i liten format så det er ikke bare plugg and play får dere som har liten tv.. men den boksen er ikke dyr på ebay rundt 1000 lappen Dette er helt feil. Bildet vises i full størrelse 16:9 format uten noen videre modifikasjon eller komponent bytte. det var rart får jeg gjor dette på e38 min å da måtte jeg ha en ny "modul" som støta 16:9 kanskje noe annet på e39
GT1 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 du trenger en 16:9 tv boks også vis ikke vil bildet bare vises i liten format så det er ikke bare plugg and play får dere som har liten tv.. men den boksen er ikke dyr på ebay rundt 1000 lappen Dette er helt feil. Bildet vises i full størrelse 16:9 format uten noen videre modifikasjon eller komponent bytte. det var rart får jeg gjor dette på e38 min å da måtte jeg ha en ny "modul" som støta 16:9 kanskje noe annet på e39 Det er samme komponenter som står i begge bilene.Koblet du vekk batteriet for 5 min slik at navi modulen fikk omstilt seg til 16:9 modus?
krholt Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Jeg har ingen skjerm i bilen i det hele tatt per nå. Slik er min invendig. Nesten hvertfall
kroken Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 det var rart får jeg gjor dette på e38 min å da måtte jeg ha en ny "modul" som støta 16:9 kanskje noe annet på e39 Det er samme komponenter som står i begge bilene. Koblet du vekk batteriet for 5 min slik at navi modulen fikk omstilt seg til 16:9 modus? jepp prøvde det meste før jeg kjøpte boksen. vis du ser på ebay ser du også att det er 2 fårskjelige bokser
GT1 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 det var rart får jeg gjor dette på e38 min å da måtte jeg ha en ny "modul" som støta 16:9 kanskje noe annet på e39 Det er samme komponenter som står i begge bilene.Koblet du vekk batteriet for 5 min slik at navi modulen fikk omstilt seg til 16:9 modus? jepp prøvde det meste før jeg kjøpte boksen. vis du ser på ebay ser du også att det er 2 fårskjelige bokser Da er det 2 ting som kan ha vært årsaken for dette i ditt tilfelle. 1. Du har den eldgamle mk1 navigasjonsleseren.(denne er den eneste av 4 typer som ikke støtter 16:9 format) 2.Bilen din er utstyrt med TV .(denne tv modulen må kobles vekk for at du skal få 16:9 format. Funksjonsmessig har dette ingen betydning da TV modulen ikke fungerer i Norge lenger pga. oppgradering til bakkenett) Håper dette kan gjør ting litt klarere for deg m.t.p kostnader rundt denne oppgraderingen. NB! er det noen som har mk1 navi.leser og ønsker å oppgradere skjermen sin til 16:9 storskjerm må du oppgradere til mk2,mk3 eller mk4. Det svarer seg ikke å kjøpe slike bokser på ebay for å unngå dette problemet siden en brukt mk2 navi enhet koster omtrent det samme som en uoriginal boks og du får oppgradert leseren samtidig;-) Kan vi holde denne tråden som en salgstråd så er jeg mer enn nok villig til å besvare alle andre spørsmål via.pm Høyeste budet jeg har fått hittil er på 2500+frakt ,men pga. lang ventetid for oppgjør fra budgiver er jeg villig til å selge skjermen for 2500 ink. frakt til førstemann som pm`er ,meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå