spruddel Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 330i ja, men du trenger ikke. Stoler på deg. Men får tak i nye fjærer ganske billig gjennom kontakter, og bilen blir nok brukt lite til sommeren og forhåpentligvis vinterlagret til neste vinter, så da får jeg se om jeg kanskje tar det senere istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasL Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlevol Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 hei. har en 320td.. så de bør passe den. kan betale 1000kr viss du fikser frakten til stavanger ? da følgte det med tuv papirer også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasL Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Ja det skal passe fint! Har det selv jeg.. TUV papirer følger med ja! Den er grei, send meg meld på mobilen så ordner vi resten der;) Sendt pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå