vatle Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Hei, Har lest litt og prøver å skjønne litt om hva facelift er, men kommer ikke helt i mål! Så kunne noen forklart meg hva det sånn i utgangspunktet er ? Også må jeg bytte ut fangern foran siden den er blitt til biter... men er ikke sikker på hvilke fanger som sitter på, men lyst på samme (syntes den passer bilen). Så legger ved et par bilder. Det er ikke veldig lett å se, men det gir vel en liten pekefinger...
S.Hafsmo Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Velkommen til forumet! Jeg får riktignok ikke opp noen bilder (sikkert fordi bl.a photobucket er blokkert her ombord, om det er det du har brukt), men facelift på E34 er ihvertfall bl.a bredere nyrer/grill med tilhørende panser (kun på 95 modeller og V8?), nye speil, noe oppgradert interiør uten at husker spesifikasjonene, de siste fikk vel og M5 sideskjørter. Facelift front: (med AC Schnitzer frontleppe og sideskjørter) Pre-facelift (med hartge leppe?):
vatle Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 takk for innføringen det hjalp veldig. Skal prøve og få tatt noen bedre bilder og få lastet de opp, så kunne du tatt en titt på de da og sett hva du kommer frem til men uansett, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå