andreastrones Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Ettersom min far også har funnet frem til "rett" bilmerke, så legger jeg også denne bilen ut: Heller ikke denne gang klarte jeg å legge bort BMW Individual-katalogen - har en først hatt en av disse Individual-bilene, så klarer en ikke å gå tilbakers! Med utvidet Merinoskinn, stilige fargesammensetninger og "det lille ekstra" kan det ikke bli annet enn bra! Denne bilen letet jeg etter i bortimot 2 år. Ved årsskifte 07/08 leverte jeg en Diopsidsort BMW 530d pre-facelift, og fargen likte min far så godt at jeg fikk i oppdrag å kjøpe inn en slik til ham. Og er det noe jeg kan bekrefte, så er det at denne fargen er sjelden! I hvert fall i kombinasjon med litt utstyr! Bilen han til slutt endte opp med, er en faceliftet BMW 525dA M-Sport Individual. Bilen er av farge Diopsidsort metallic med Merino fullskinnsinteriør av farge Platin og pianolakk interiørlister. Kjørt ca 48.000 km ved hans overtagelse, og for å sikre lave driftskostader fremover ble alt av oljer, filter og bremser skiftet. Utstyrsliste: Farge: 490 - BMW Individual - Diopsidsort metallic Interiør: Z1XX - BMW Individual - Merino Fullskinnsinteriør av farge Platin 2NN - 19” BMW M-felger, design 172 M (245/275) 003 - BMW Individual - Interiørlister i edeltre, type Høyglans sort Pianolakk 200 - Diesel partikkelfilter 205 - Automatgir 217 - Active Steering 300 - Reservehjul 320 - Bortfall av modellbetegnelse 322 - Comfort Access 337 - M-Sportspakke 4MF - Aktiv justering av bredden på seteryggen 403 - Elektrisk soltak 415 - Solgardin i bakruten, elektrisk 416 - Solgardiner for baksetet, mekaniske 423 - Velour fotmatter 428 - Varselstrekant 430 - Automatisk avblendbart innvendig og utvendige speil 431 - Innerspeil automatisk avblendbart 441 - Røkepakke 442 - Koppholdere 453 - Ventilerte seter fremme 456 - Komfortseter fremme med minne 465 - Gjennomlastningssystem, med Skipose 494 - Oppvarmbare forseter 5AC - Fjernlysassistent 502 - Spylersystem for Xenon-hovedlys 508 - Parkeringssensore 522 - BiXenon lys 524 - Adaptive kurvelys 534 - Klimaautomatikk 544 - Cruise Control med bremsefunksjon 563 - Lyspakke 6AA - BMW Teleservice 6FL - USB audio-grensesnitt 601 - TV-funksjon 609 - Navigasjonsystem Professional 610 - Head-Up Display 612 - BMW Assist 616 - BMW Online 620 - Stemmestyring 633 - Forberedt for mobiltelefon med Blåtann 672 - CD-Veklser 654 - DAB-tuner 677 - Hi-Fi-høyttalersystem Professional Logic7 704 - M-Sport understell 710 - M-Sport ratt 715 - M-Sport Aerodynamikkpakke 760 - BMW Individual - Shadow-line høyglans 761 - BMW Individual - Solbeskyttende vinduer 7A4 - Advantage pakke i kombinasjon med Innovasjonspakke BMW Individual Komposisjon 1 Inneholder følgende: - 490 - BMW Individual lakk (Farge Diopsidsort) - 940 - BMW Individual taktrekk i Alcantara (Farge Platin) - 940 - BMW Individual interiørlister (Type Høyglans Sort Pianolakk) - Z1XX - BMW Individual Merinoskinn med omfattende omfang (Farge Platin) - Dette vil si skinntrukkede flater over alt! Øvre og nedre del av dasjbord, dørsider, midtkonsoll - ja kort, og godt alt! Her vist med 19" BBS felger av design CK002 med Nokian Hakkapelitta R piggfrie vinterdekk - gir et rått utseende sommer som vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Veldig mildt sagt flott bil! Veldig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 meget deilig interiør, flotte fargekombinasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Er ikke noe fan av lyst interiør, men bilen er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Syntes interiøret så helt fantastisk ut. Har personlig begynt å like treverk på listene når man har en slik fargekombo, men det ser jo helt fantastisk ut sort pianolakk! Det gav et meget eksklusivt preg på hele interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Det som ikke kommer klart frem her, er utvendig farge. I stedet for Karbonsort metallic som noen syntes skjærer for mye i lilla, og Safirsort som er enda vanligere, har denne bilen et fargeskjær som går fra helsort til et svakt grønngrått skjær i seg. Dette er virkelig pent i virkeligheten, og er med på å skape dypde i lakken. Og når det gjelder interiørfargen, så er Platinfargen lys, ingen tvil om det. Men samtidig; når du kombinerer dette med sorte tepper, Pltainfarget Alcantara taktrekk og kroner det hele med Pianolakk interiørlister, så bare rett og slett digger jeg fargekomboen! Så det er kjekt at også andre syntes dette er stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Denne bilen er nå for salg for kr 525.000 ferdig omregistrert! Ta kontakt på mobil 410 70 000 for interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Da var denne bilen solgt til en heldig kar oppante Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Lekkert! det må jeg si! nærmest, om ikke den perfekte fargekombinasjonen på interiør/eksteriør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå