e30 tic Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 bilder kommer i dag:) Hadde det vert noe fart i deg med bilder og info hadde jo disse allerede vert montert på min bil
bmw kjetil Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 bilder kommer i dag:) Hadde det vert noe fart i deg med bilder og info hadde jo disse allerede vert montert på min bil hehe sier no der. blir skruing i kveld natt. så da skal di av bilen. så nå går det faktisk fremover:)
Rogeren Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 bilder kommer i dag:) og dette ble skrevet i går... BILDER OG PRIS???
e30 tic Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 bump Eg har jo for lengst meldt min interesse, men da ba jeg om bilder og info om hvilket sett det var, hadde du komt med den infoen hadde du kansje sluppet og "bumpe" tråden nå
FTE Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Han har oppdatert 1 post med bilder. bmw kjetil, når du oppdaterer den første posten med bilder så hjelper det å nevne dette sist i tråden din, slik at folk får det med seg
e30 tic Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Han har oppdatert 1 post med bilder.bmw kjetil, når du oppdaterer den første posten med bilder så hjelper det å nevne dette sist i tråden din, slik at folk får det med seg aha ja:) er det 51mm bein eller?
bmw kjetil Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 sant det fte:) det er 51 mm ja:)
bmw kjetil Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 kittet er ett høydejusterbart coilover sett komplett med fjørbein-. det senker 30 til 70 mm og er tuv godtjent. alle papirer følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå